تک نرخی شدن ارز، فشاری مضاعف بر بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط وارد می نماید و ممکن است خسارات ناشی از این عملکرد برگشت ناپذیر باشد.
کد خبر: ۸۶۱۱۸۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

رحمان سعادت اقتصاددان در گفتگو با خبر نگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تفاوت آمارهای اقتصادی ناشی از کاربست روش های متعدد علمی است و لاغیر.

وی با انتقاد از اشاعه دیدگاه های متناقض آماری در اذهان مردم اذعان داشت: برخی در داخل با همسویی خطوط خارجی درصدد ایجاد هیجانات اقتصادی از صدر تا ذیل هستند تا بتوانند مردم و مسوولین را با ایجاد نگاه شبهه انگیز از آرمان اقتصادی نظام اسلامی به انزوا بکشانند.

این اقتصاددان با بیان اینکه تک نرخی شدن ارز در شرایط فعلی اقتصادی سودمند نیست افزود: تک نرخی شدن ارز، فشاری مضاعف بر بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط وارد می نماید و ممکن است خسارات ناشی از این عملکرد برگشت ناپذیر باشد.

وی تبعیت از فرمان رهبری را در تمام حوزه های متفاوت اعم از علمی، فرهنگی، اقتصادی را ضروری دانست و تصریح کرد: دولت اقتصاد مقاومتی را که برگرفته از توجه مقام معظم رهبری است را به بخش میانی کشور دستگاه های اجرایی برساند تا با برنامه ریزی و مدیریت منسجم بخش اجرا بتواند همچون بخش بالایی تصمیم گیری و بخش پایینی تولید کنندگان این پارامتر مهم را به گونه حقیقی به کاربندد.


ارسال نظرات