خبرهای داغ:
با حضور مسئولین وزارت متبوع صورت گرفت:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای

نمايشگاه توانمندي هاي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش استان قزوين با حضور مسئولين وزارت متبوع در سالن ورزشی هنرستان الغدیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۸۴۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،نمايشگاه توانمندي هاي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش استان قزوين با حضور مسئولين وزارت متبوع در سالن ورزشی هنرستان الغدیر برگزار شد.

در راستای توجه به ارتقای کیفی آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش هنرستان های استان، نمايشگاهی از توانمندي هاي مدارس فني و حرفه اي و كاردانش استان قزوين با حضور كاظمي معاون دفتر آموزش هاي فني و حرفه اي و شيخي معاون دفتر آموزش هاي كاردانش وزارت آموزش و پرورش برگزار گردید.

از مهم ترين اهداف برگزاري اين نمايشگاه، هدايت تحصيلي  بهينه و مطلوب، تشويق و ترغيب دانش آموزان در تقويت بنيه علمي و كاربردي آنها، ارتقاي سطح كيفي آموزش هاي مهارتي در بالا بردن دانش و روحيه نوآوري هنرجويان، معرفي رشته ها، توانمندي ها، ظرفيت ها و جايگاه شغلي اين رشته ها در بين خانواده ها، دانش آموزان و جامعه مي باشد.

با توجه به برپایی نمایشگاه مذکور، سید محسن حسینی مقدم مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش طی نامه ای از زحمات و تلاش های مدیرکل آموزش و پرورش، معاون آموزش متوسطه و کارکنان حوزه آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش استان تقدیر و تشکر نمود.

در این نامه آماده است: از حمایت ها و برنامه ریزی جنابعالی، معاون آموزش متوسطه، رییس اداره آموزش فنی و حرفه ای و کاردانش و همکارانشان در خصوص توسعه کمی و کیفی آموزش های فنی و حرفه ای و نمایشگاه معرفی رشته ها و توانمندی های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و نیز برگزاری جلسه مدیران هنرستان های فن یو حرفه ای تقدی رو تشکر می نمایم.

گفتنی است در نمایشگاه توانمندي هاي هنرستان هاي فني و حرفه اي و كاردانش استان قزوين غرفه هایی از قبیل عكاسي، روتوش و چاپ عكس و شاسي نمودن عكس، ساخت سفال در نمايشگاه و قبول سفارشات انواع طرح هاي سفالي، نقاشي رنگ روغن از چيدمان كرسي شب يلدا و طراحي از چهره "زنده"، فروش دست سازه هاي هنرجويان رشته طراحي و دوخت كيف چرمي و جا كليدي چرمي و پتينه، فروش دست سازه هاي هنرجويان رشته مديريت خانواده ژله انار، كيك، ذرت برشته شده ، ترشي و مربا برپا شده بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها