فتنه‌گران با اقدامات براندازی خود مدت هشت ماه کشور را معطل و ابهت جهانی انقلاب را تحت تأثیر قرار دادند و با اصرار بر خیره‌سری‌ها و مواضع مسئله‌ساز خود بهانه به دست دشمنان نظام و انقلاب دادند.
کد خبر: ۸۶۱۱۸۰۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹


فتنه‌گران داخلی از حماسه 9 دی درس بگیرند



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،امام جمعه محمودآباد با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی سال 88، گفت: فتنه‌گران داخلی از این حماسه بزرگ ملت ایران درس بگیرند.

حجت‌الاسلام سید داوود موسوی  در جمع فعالان فرهنگی شهرستان با گرامی‌داشت حماسه تاریخی و ماندگار 9 دی اظهار کرد: فتنه سال 88 همچنان از عبرت‌های جدی و از امتحانات ویژه در انقلاب است و باید توسط آگاهان و دلسوزان انقلاب به‌صورت ویژه واکاوی شود و عبرت‌ها و درس‌های آن در جامعه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: فتنه‌گران با اقدامات براندازی خود مدت هشت ماه کشور را معطل و ابهت جهانی انقلاب را تحت تأثیر قرار دادند و با اصرار بر خیره‌سری‌ها و مواضع مسئله‌ساز خود بهانه به دست دشمنان نظام و انقلاب دادند.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به حوادث تلخ و جانسوز محرم سال 88 و توهین به عزاداری سیدالشهدا اظهار کرد: در محرم همان سال با اهانت به ساحت مقدس حسین بن علی (ع)، آتش زدن خیمه‌ها و حسینیه‌ها و حمله به عزاداران حسینی، اوج خباثت خود را با هتاکی به ارزش‌های دینی مردم نشان دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: سرانجام پس از زنجیره توطئه‌ها در حلقه آخر و اوج فتنه‌ها، ملت بزرگ ایران پا به عرصه میدان گذاشته و در لبیک به ندای رهبر و مقتدای‌شان توفنده و ده‌ها میلیونی در سراسر کشور در خیابان‌ها و میادین حاضر شدند و با این عظمت و قدرت طومار فتنه‌ها را برچیدند.

وی حماسه 9 دی‌ماه سال 88 را اوج اقتدار ملت بزرگ ایران دانست و افزود: بار دیگر اقتدار این ملت به رخ بدخواهان انقلاب و دشمنان در کمین نشسته بیرونی کشیده شد و بصیرت این ملت در میثاق با امام امت برای همیشه تاریخ جاودان مانده است.

امام جمعه محمودآباد با تأکید بر برگزاری ارزنده مراسم سالگرد حماسه نهم دی‌ماه، گفت: این درس بزرگ را دشمنان خارجی به خوبی دریافتند و فتنه‌گران داخلی نیز باید به درستی اقتدار و بصیرت مردم را به‌عنوان درس در رفتار و عملکرد خود در مقابل اصل نظام و ولایت‌فقیه در نظر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها