حماسه 9دی تبلور همدلی و همزبانی همه آحاد جامعه

حماسه 9 دی تمام افرادی را که به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی معتقد هستند را در زیر سایه یک پرچم جمع کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۸۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱


خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌مهدی راشدی‌نوری با اشاره به اینکه یوم‌الله 9 دی از روزهای ماندگار و جاودانه در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: روز نهم دی‌ماه در واقع روز تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و ولایت فقیه است.

وی این‌ روز را روز حضور وسیع و آگاهانه مردم در صحنه‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: روز 9 دی، روزی‌ است که مردم ما در حمایت از رهبری، ولایت فقیه و مقدسات نظام جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و شکوهی را ایجاد کردند که دشمنان برای همیشه نسبت به توطئه‌هایی که داشتند، مأیوس شدند.

امام جمعه چالوس با تأکید بر اینکه زنده‌ نگه‌ داشتن این‌ روز به‌ معنی حضور حماسی و آگاهانه مردم در صحنه‌های اجتماعی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان است، تصریح کرد: با وجود اینکه امریکا، استکبار و ایادی داخلی آنها به‌ دنبال نفوذ و اضمحلال و نابودی نظام ما هستند و برخی از افراد نیز در داخل کشور آب در آسیاب دشمن می‌ریزند تا به اهداف خود برسند اما خوشبختانه شاهد هستیم که حضور مردم و حمایت و همراهی آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه روز 9 دی حماسه حضور یکپارچه مردم انقلابی ایران با همه سلایق و افکار مختلف سیاسی است، خاطر‌نشان کرد: حماسه 9 دی تمام افرادی را که به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری انقلاب اسلامی معتقد هستند را در زیر سایه یک پرچم جمع کرد.

راشدی‌نوری در پایان با تأکید بر اتحاد و یکپارچگی عموم مردم از هر جریان و گروهی، گفت: مردم ایران با حضور حماسی و آگاهانه خود با محوریت ولی فقیه و رهبری حفظ کنند تا نظام اسلامی پایدار بوده، اهداف انقلاب توسعه یابد و دشمنان مأیوس و ناامید شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها