امام جمعه بخش بهمن با اشاره به مسئولیت سنگین شوراي نگهبان، در احراز صلاحيت افراد داوطلب برای انتخابات آینده، گفت: متأسفانه، عده ای با تخریب و تضعیف شورای نگهبان، برای ایجاد فتنه ای جدید تلاش می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۷۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازسرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن، با نزدیک شدن به سالروز فتنه 88، که 8 ماه کشور را دچار التهاب کرد، اظهار کرد: این جریان برنامه اي مدون از سوي دشمنان خارجي جهت براندازي نظام بود، که خوشبختانه با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری و مردم بصیر، نقش برآب شد.

فتنه گران هوس فتنه نکنند که حماسه 9 دی تکرار می شود
حجت الاسلام علیزاده افزود: کساني که در هر لباس و منصبي و به هر نحوي از سران فتنه و دست اندرکاران فتنه دفاع کرده و درصدد رفع حصر آنها می باشند، بدانند که باید از اين اعمال ننگين دست بردارند و يا منتظر خشم انقلابي مردمي که حماسه نهم دي را آفريدند، باشند و هوس فتنه‌انگيزي نکنند.


علیزاده بیان کرد: اين گناه بزرگ سران فتنه و عوامل آنها که آثار آن همچنان در جامعه ما موجود است، قابل بخشش نیست. چگونه امروز کسانی حرف از بیگناهی و آزادی این فتنه گران می زنند، در حالی که خودشان در مقابل کوچکترین توهین و بی احترامی، حاضر به بخشش و گذشت نیستند.


وی گفت: اما بصیرت و آگاهی ملت در حماسه عظیم مردمی و اقدام خيره کننده دفاع از ولايت و قانون اساسي در روز 9 دی همان سال، که امروز ته مانده گان سطل زباله فتنه درصددند، آن را ناچيز جلوه دهند، نشان داد؛ هر کجا ارزش هاي انقلاب، آرمان هاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري در خطر باشد، مردم با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهند ايستاد.


تضعیف و تخریب شورای نگهبان؛ فتنه است
خطیب جمعه مهردشت، ضمن هشدار به مردم در برابر فتنه هایی که در راه است، تاکید کرد: در حال حاضر عده ای به دلایلی دنبال تضعیف و خدشه دارکردن، جایگاه شورای نگهبان هستند. پس بدانید حماسه 9 دي زمانی زنده می ماند، که در برابر فتنه‏هاي احتمالي، آگاه، بصیر و روشن باشيم.


علیزاده با اشاره به مسئولیت سنگین نظارت شوراي نگهبان بر انتخابات و احراز صلاحيت افراد داوطلب، در هر انتخاباتی، تصریح کرد: متأسفانه، در آستانه هر انتخاباتي، شوراي نگهبان و صلاحيت اين نهاد در امر نظارت، مورد هجوم برخي از افراد و گروه‏هاي سياسي قرار مي‏گيرد.


عمده محورهای طراحی شده برای تخریب شورای نگهبان
این مقام مسئول ادامه داد: حملات عليه شوراي نگهبان قانون اساسي از چند ماه پيش، برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای خبرگان، كليد خورده است. شاید در روزهاي آينده این هجمه ها بیشتر شود.


علیزاده عنوان کرد: تنها راه ورود اهل فتنه به این دو مجلس، تخريب و تضعيف شوراي نگهبان توسط آنها و حامیانشان می باشد. لذا وظيفه تمامي نيروهاي انقلابی و اسلامي و طرفدار حقوق مردم، مقابله با این جريان است.


هشدار جدی به مردم برای فتنه های آینده
امام جمعه بخش بهمن، همچنین در پایان گفت: اینکه امروز برخی از موضوع نظارت بر رهبری و شورایی کردن رهبری در قانون اساسی، دم می‎زنند و به دنبال این هستند، که شخصی را به عنوان جانشین رهبری نشانه دار کنند؛ فتنه دیگری است که تنها دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از آن سود می برند.

ارسال نظرات