خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: دوره سه روزه باز آموزی دفاع شخصی ویژه مربیان طرح فتح سپاه صاحب الزمان(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج در اصفهان، دوره باز آموزی دفاع شخصی ویژه مربیان پایور و بسیجی نواحی بسیج استان از صبح روز سه شنبه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی آقابابایی و با حضور ۶۲ مربی ، تحت نظر اساتید مجرب دفاع شخصی آموزش دیدند.

سرهنگ دوم پاسدار علی پیمان صفت مسئول برگزاری دوره در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی باشگاه مقاومت گفت :با توجه به اهمیت آمادگی جسمانی و توان آحاد کارکنان نیروهای مسلح و براساس ابلاغ فرماندهی محترم کل سپاه مبنی بر فراگیری و ارتقا آمادگی جسمانی و توان رزم عموم پایوران و بسیجیان تحت عنوان برنامه شاخص و غالب طرح فتح ، تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به برگزاری و دایر نمودن کلاس های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی اقدام نمود که در این خصوص برگزاری دوره آموزشی بازآموزی مربیان دفاع شخصی به مدت ۳ روز در استان ابلاغ گردید.

وی گفت : دوره مذکور از تاریخ ۲۴ آذرماه به مدت سه روز در مجموعه شهید آقابابایی با حضور مدرسین مجرب دفاع شخصی کشور و با حضور ۶۲ نفر از مربیان استان برگزار گردید.

مسئول برگزاری دوره ضمن اشاره به سرفصل های دوره گفت : دوره مذکور شامل ۶ سرفصل آموزشی در قالب ۳۹ ساعت درسی به صورت فشرده به حول و قوه الهی با موفقیت برگزار شد.

نکته حائز اهمیت و شایان ذکر در این دوره استقبال چشمگیر و مشرکت متعهدانه کلیه مربیان پایور و بسیجی و نیز بهره مندی از مدرسین و اساتید مجرب علوم و فنون دفاع شخصی بود که به لحاظ کمی و کیفی و نیز ارزشیابی صورت گرفته کل دوره در شرایط مطلوب و بر حسب نظر و سطح بندی مدرسین مذکور در سطح عالی برگزار گردید.

سردار فدا جانشین محترم سپاه صاحب الزمان (عج) نیز در روز پایانی این دوره از روند برگزاری دوره بازدید و از مسئولین برگزاری کلاس تقدیر و تشکر نمودند.

این دوره به منظور بازآموزی فنون دفاع شخصی ، همسان سازی و یکسان سازی با مباحث و سرفصل های طرح فتح و ارتقا سطح علمی مربیان دفاع شخصی برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها