نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

امنیت پرواز فرشته های آسمانی هستند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: عملیات ضد هوایی از گذشته وجو داشته است و خداوند به عنوان فرمانده و فرشتگان به عنوان سپاه حفاظت بودند و امروز نیز نیروهای امنیت پرواز همان فرشتگان آسمانی هستید.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۸۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱






 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر در همایش سالروز استقرار یگان حفاظت هوایی سپاه در فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه کسانی که اهل ایمان هستند ریشه در ایمان دارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب های زیادی داشت که در همه آنها موفق بود و بخش مهم و قابل توجه آن امنیت است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر افزود: امینت هوایی و فرودگاه ها یکی از مهمترین اضلاع امنیت است که در حوزه بین المللی نقش تاثیرگزاری را ایفا می کند.

امام جمعه شهر بوشهر اظهار کرد: امینت یک امر بسیار مهم است که مهمترین آن امنیت هوایی است و امنیت هوایی به دلیل بین المللی بودن اگر دچار مشکلی شود دشمنان تبلیغات سوء خواهند داشت.

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه جهان استکبار برنامه ویژه ای برای تخریب امنیت ملی دارد، بیان کرد: با تشکیل سپاه فرودگاه، خط مقاومتی در امنیت هوایی ایجاد و موجب شکست استکبار شد.

این مدرس حوزه عنوان کرد: تحدیدات دشمن برای کشور فرصتی را ایجاد کرد که سیستم های اطلاعاتی و امنیتی پیشرفت های قابل توجهی در سطح ملی و فراملی داشته باشند.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: عملیات ضد هوایی از گذشته وجو داشته است و خداوند به عنوان فرمانده و فرشتگان به عنوان سپاه حفاظت بودند و امروز نیز نیروهای امنیت پرواز همان فرشتگان آسمانی هستید.

در این قسمت از این همایش از چند کتاب با موضوعات امنیت پرواز که توسط نیروهای امنیت پرواز استان بوشهر منتشر شده بود رونمایی شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار