به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی:

برگزاری همایش نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به منظور گرامیداشت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی همایش نقش خانواده در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مسابقه دو صحرانوردی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی در این همایش که با حضور والدین و مدیران مدرسه در سالن شهید باهنر شهرستان ابهر برگزار شد.

معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ابهر ضمن اشاره به نقش خانواده به عنوان بنیادی‌ترین عنصر جامعه گفت: خانواده آگاه و برخوردار از روابط بالای اجتماعی و عاطفی ضمن مصون ماندن از آسیبهایی چون اعتیاد می توانند زمینه را برای رشد و تعالی فرزندان نیزفراهم آورند.

کورش شعبانی افزود: دانش آموزان و فرزندانی که در خانواده های مذهبی، پرورش و تربیت می شوند در مقابل آسیبهای اجتماعی بویژه اعتیاد واکسینه می شوند.

در ادامه این همایش روزبه یوسفی کارشناسان آموزش خانواده و مشاوره به تبیین آسیبهای اجتماعی ناشی اعتیاد ، شناخت دوستان و همسالان ، آگاهی از مضرات استفاده نامناسب از اینترنت و فضای مجازی و نظارت بر معاشرت دانش آموزان پرداختند.

همچنین به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، یک دوره مسابقه دو صحرانوردی با شرکت دانش آموزان دوره دوم متوسطه و همچنین نمایشگاه دستاوردهای دانش اموزان استان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آسیبهای اجتماعی ( کاریکاتور ، عکس ، مقاله ، نشریه دیواری ) با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و مسئولین منطقه بر گزار و دانش آموزان با مشکلات و آسیبهای نوپدید آشنا شدند.

ارسال نظرات