به مناسبت هفته وحدت و در آستانه نهم دیماه روز بصیرت ومیثاق امّت با ولایت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر پیامی صادر کرد
کد خبر: ۸۶۱۱۶۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، به مناسبت هفته وحدت و در آستانه نهم دیماه روز بصیرت ومیثاق امّت با ولایت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اشکذر پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض تبریک وتهنیت به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) وهمچنین ولادت رئیس مذهب جعفری امام صادق (ع) و مصادف شدن این ایام با نهم دی ماه سالروزبصیرت ومیثاق امّت با ولایت وهوشیاری مردم ایران در سال1388درمقابل فتنه گرانی که به تعبیر مقام معظم رهبری قصداستحاله انقلاب اسلامی ایران راداشتند، این انقلابی که برخاسته ازایثاروشهادت است وشهدا با قطره قطره خونشان این درخت را آبیاری نمودند.

نکته ای که دراهمیت این روز قابل توجه است وبسیارقابل تحسین وستایش است همان بصیرت مردم ایران است بصیرتی که هرگاه دشمنان اسلام وفتنه گران بخواهند ضربه ای به این انقلاب واسلام بزنندمردم را به صحنه می آوردوفتنه هاونقشه هایشان راخنثی می سازد.

متأسفانه مادرتاریخ خیلی ازافرادی راداریم که به خاطر بی بصیرتی گمراه شده اند.

لذادرنمازهایمان ازخداوندمی خواهیم:

"اهدنا الصراط المستقیم"خدایا مارابه راه راست ومستقیم هدایت فرما که لازمه پیمودن این راه راست هماناداشتن بصیرت است .

"صراط الذین انعمت علیهم" راه کسانی که به آنهانعمت داده ای که همان پیامبران و ائمه (ع) هستند.

یعنی همان افرادی که بصیرت داشتند و درادامه ازخداوند می خواهیم که مارا نه به راه کسانی که به آنهاغضب نموده است "غیرالمغضوب علیهم" کسانی مثل شمر،که رهبرمعظم انقلاب دررابطه با اومی فرمایندشمری که سرامام حسین«علیه السلام»درکربلا جدامی کندهمان جانبازجنگ صفین است که دررکاب امام علی«علیه السلام»شمشیرمی زندوتامرزشهادت پیش می روداین به خاطر"بی بصیرتی" اوبود.که این گناه عظیم راانجام داد.ودرزمره"مغضوب علیهم"قرارگرفت.

ونه مارادرراه گمراهان قراردهد"ولاالضالین" کسانی که راه را می دانستند اماگمراه شدند.مثل بعضی ازیاران امام حسن مجتبی"علیه السلام"،مثل سلیمان بن صردخزایی که دم ازولایت می زدولی حاضرنشد در زمان لزوم دررکاب امام حسین"علیه السلام"درکربلا بجنگد.

این بصیرت است که باعث می شود ما ازافتادن در پرتگاهها نجات یابیم.

مولای متقیان حضرت علی"علیه السلام"درحدیثی دررابطه با خصوصیات افرادبا بصیرت می فرمایند "فانما البصیرمن سمع فتفکر،ونظرفابصر،وانتفع بالعبر،ثم سلک جددواضحاً،یتنجب فیه الصّرعه فی المهاوی" همانا بصیرکسی است که سه خصلت داشته باشد اول: بشنود وبیاندیشدیعنی درمورد آنچه شنید، اندیشه وتفکرکندسهل انگارانه تصمیم نگیرد ،ثانیاً نگاه کند و ببیند،یعنی باچشمی نافذبه بطن موضوعات بپردازد،ثالثاً ازعبرتها بهره گیردیعنی ازتجارب وسرنوشتهاحداکثربهره برداری را بنماید،آنگاه راه های روشنی را بپیماید و بدین ترتیب درافتادن در پرتگاهها مصون بماند.

حضور باشکوه مردم وحمایت شان از ولایت وانقلاب اسلامی درنهم دیماه سال1388و هرجایی که احساس می کنند خطری متوجه به نظام است و متوجه انقلاب است حرکتی از خود نشان می دهند نشانگر بصیرت وهوشیاری مردم درمقابل فتنه انگیزیهای دشمنان اسلام است.وباید توجه داشته باشیم که دشمن هیچگاه ازدشمنی خوددست بر نمی دارد و دنبال کوچکترین روزنه ای است که فرصتی پیداکند و به دین وانقلاب ما ضربه بزند.

بایددست های پیدا و ناپیدای دشمنان را ببینیم وهوشیارباشیم وبراساس آموزه های دینی وانقلابی و منویات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری از این امانتی که دردست ماست به خوبی پاسداری کنیم.

تأکید مقام معظم رهبری برزنده نگهداشتن روز نهم دیماه درهرسال وگوشزدنمودن فتنه سال88در اکثر فرمایشات وسخنرانی های معظم له خود دلیلی روشن بر اهمیت بحث بصیرت در پیشبرد اهداف نظام وانقلاب است.

انشاءالله   خداوندبه برکت واحترام خون شهداحافظ این انقلاب باشدوشرمستکبرین ومنافقین عالم را به خودشان برگرداند و این انقلاب را وصل به انقلاب حضرت مهدی "عجل الله تعالی فرجه الشریف" بفرماید.

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

ارسال نظرات