حجت الاسلام شیخ زاده با اشاره به کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش آن کشور گفت: دلیل کشتار شیعیان در نیجریه و دیگر کشورها، ترس از گسترش شیعیان است.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۴۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز جلسه قرارگاه روشنگری با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ، فرماندهان حوزه ها و کلیه معاونت های ناحیه در محل سالن جلسات برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام شیخ زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم اشاره ای به مباحث مطرح شده توسط برخی از مسئولین در خصوص شورایی شدن رهبری و نظارت بر رهبری توسط خبرگان گفت: دلیل نمی شود چون صدا و سیما هم سوء با آنان نیست و از آنان تعریف نمی کند بخواهند اوضاع کشور را بهم بزنند و خط و خطوط مجلس خبرگان را تغییر دهند.

وی در ادامه نیز اشاره ای به کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش آن کشور کرد و اظهار داشت: دلیل کشتار شیعیان در نیجریه و دیگر کشورها، ترس از گسترش شیعیان است و مهمتر از همه گفتمان شیعه است که می خواهند در نیجریه گفتمان شیعه شکل نگیرد و گسترش پیدا نکند.

حجت الاسلام شیخ زاده در پایان خاطر نشان کرد: شهر زاریا نیجریه به کربلای دیگر تبدیل شده که همه ساله شیعه ها، سنی ها و حتی مسیحیان در آفریقا ده روز محرم را با پای پیاده به این شهر می آیند و به عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعیدالله الحسین(ع) می پردازند.

ارسال نظرات