مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر:

ضربه فتنه گران مهلک تر از دشمن خواهد بود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به فتنه 88 و عواقب آن، گفت: ضربه ای که فتنه گر بر پیکر دین و جامعه وارد می کند به مراتب مهلک تر از ضربه دشمن آشکار است بنابراین باید در شناخت فتنه گر دقت کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۳۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ممی زاده با بیان اینکه فتنه سال 88 همزمان با عزاداری امام حسین(ع) بود، تصریح کرد: انتخابات آینده کشور همزمان با ایام فاطمیه خواهد بود که باید به هوش باشیم چراکه همان فتنه گران تلاش می کنند به بهانه انتخابات، فتنه ای دیگر خلق کنند که فتنه اکبر خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت هفته وحدت، اظهار کرد: امام خمینی(ره)، امام خامنه ای(مدظله) و همه علما و بزرگان شیعه بر حفظ وحدت در جهان اسلام تأکید خاصی دارند و دستور خداوند بر این اساس است که مسلمانان وحدت، یکپارچگی و هم صدایی خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام ممی زاده بیان کرد: دشمنان شبانه روز در تلاش هستند به نوعی بین مسلمانان تفرقه انداخته و این اتحاد را از بین ببرند که در این راه از همه ابزارها استفاده می کنند.

وی با تاکید به اینکه هفته وحدت مورد تأکید علمای شیعه و اهل تسنن است، تصریح کرد: ایجاد اختلاف در بین صفوف مسلمانان از شگردهای دشمنان اسلام است که می خواهند جنگ شیعه و سنی راه بیندازند بطوریکه امروزه تسنن آمریکایی تشیع را هدف قرار داده و تشیع لندنی تلاش در وارد کردن ضربه به اهل تسنن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها