خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین اذعان کرد: مسئولان با الگوبرداری از سیره شهدا می‌توانند وظایف خود را دقیق‌تر انجام بدهند.
کد خبر: ۸۶۱۱۴۸۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولین از والدین شهید احمد قلیچی دیدار کردند.

در این دیدار، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: شهدا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل زحمات بسیاری را کشیدند و با داشتن روحیه ایثار و شهادت توانستند در برابر دشمنان به پیروزی برسند.

وی با اشاره به اینکه تربیت شهدا ثمره تربیت دینی والدین آنها است، افزود: مادران امروز جامعه با بهره‌گیری از شیوه تربیتی این والدین می‌توانند در تربیت فرزندانشان موفق باشند.

محمودی با اشاره به اینکه الگوبرداری مسئولان از سیره شهدا ضروری است، گفت: آنها با این الگوبرداری می‌توانند وظایف خود را درست‌تر و دقیق‌تر در ارائه خدمات به مردم انجام بدهند.

در ادامه این دیدار، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: دیدار مسئولان از خانواده‌های شاهد و ایثارگر روحیه‌بخش است زیرا آنها از ایثار و گذشت این خانواده‌ها بهره می‌گیرند تا وظایف خود را به درستی انجام بدهند.

وی با بیان اینکه امنیتی که در کشور ما حاکم است مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در 8 سال دفاع مقدس است، افزود: ما قدردان این زحمات هستیم و این ایثارگری‌ها را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

گفتنی است: شهید احمد قلیچی، یکم مرداد ۱۳۴۳، در شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند.

این شهید گرانقدر که کارگر رنگ‌فروشی بود، به عنوان سرباز ژاندارمری خدمت می‌کرد.

شهید قلیچی هفدهم مهر ۱۳۶۲، در دارساوین سردشت هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به گردن، شهید شد.

1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها