امام جمعه مهریز:

بصیرت مردم در نهم دی 88 آتش فتنه دشمنان را خاموش کرد

امام جمعه مهریز گفت: بصیرت و هوشیاری آحاد مردم ولایی در نهم دی 88 موجب خاموش شدن فتنه ای گردید که می خواست انقلاب اسلامی را نابود کند .
کد خبر: ۸۶۱۱۴۰۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه این شهر افزود: در فتنه سال 88 عده ای در قالب جنبش سبز به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و مقدسات بودند.

وی ادادمه داد: در سال 88 عده ای قصد داشتند تا در کشور محتوای انقلاب اسلامی ما را در رنگی جدید عوض کنند و اهداف شوم خود را دنبال نمایند.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: عوض کردن محتوای انقلاب اسلامی و هویت آن از توطئه های مهم مخالفان و معاندان نظام مقدس اسلامی است.

برهان گفت: دشمنان در عوض کردن محتوای انقلاب اسلامی بنحوی حرکت می کنند که بد را خوب و زیبا و زیبا در منظر مردم بد جلوه دهند و این نقشه ای مهم است.

امام جمعه مهریز تاکید کرد: بدون شک عوض کردن محتوای انقلاب اسلامی در سال های گذشته و در فتنه سال 88 مسئله مهم و عبرت انگیر است.

برهان گفت: فتنه سال 88 در عمل به دنبال آن بود تا در قالب یک جنش سبز به اصل و ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد نماید.

وی افزود: مردم باید همواره مواظب توطئه های مختلف دشمنان باشند و به هیچ وجه گول ظواهر را نخورند که بصیرت داشتن موضوع مهم است.

امام جمعه مهریز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت و در خصوص وقایع میلاد حضرت ختمی مرتبت (ص) به تفصل سخنرانی کرد.

برهان همچنین به اهمیت برگزاری و برگزرگداشت نهم دی تاکید کرد .  

 

ارسال نظرات