فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت، انسجام و وحدت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۹۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار "فلاح غلامی" فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی ، در روز نهم دی ماه 88 با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر آنها بایستد، برای حفاظت از آرمان‌های بلند انقلاب و نیز ساحت مقدس ولایت، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

وی حضور عاشورائی مردم حماسه‌ ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمائی باشکوه نهم دی ماه را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری از افتخارات مرد و زن ایرانی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی عاشورائی و برگرفته از مطالبات دینی، شعارهای معنوی و شعورهای متاثر از دینداری و دغدغه‌های اخلاقی است.

غلامی با تاکید بر این که حماسه نهم دی ماه علاوه بر به نمایش گذاشتن انسجام، وحدت و یکپارچگی مردم، تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت ، تصریح کرد: نهم دی ماه 88 ، نمایش بصیرتی انقلابی بود که غبارها و نقاب‌ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد.

وی گفت: نهم دی ماه را می‌توان « زنگ بیدارباش خواص» خواند.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی تصریح کرد : 9 دی روز تجلی خروش ملتی عاشورایی و روز تاریخی و ماندگار عظمت مردم این سرزمین و بروز جلوه های بصیرت ، دشمن شناسی و ایستادگی ملت ایران است.

غلامی گفت : در تاریخ ایران عزیزمان ، مردم مسلمان و ولایتمدار همواره نشان داده اند که هرگاه پای دفاع از اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه ای خواهند ایستاد.
یکی از مهمترین جلوه های حضور حماسی مردم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی، حماسه عظیم نهم دی ماه 1388 بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد. شور و شعور مردم انقلابی در یوم الله 9 دی نشان داد که آنها به حق ، مصداق آیه شریفه "ان‌الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة الا تخافوا و لاتحزنوا وابشروا بالجنة التی کنتم توعدون" هستند .

وی افزود : مردم بصیر و خداشناس ایران اسلامی ثابت کردند که چون سدی مستحکم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و در پاسداشت عاشورا و عاشوراییان در زیر پرچم ولایت ، آماده جانبازی و فداکاری هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: 9دي روز صف آرایی مردم ولایی ایران اسلامی در برابر فتنه گرانی بود که قصد داشتند در مقابل انقلاب و ارزش های والای آن ایستادگی کنند و در شرایطی که غبار فتنه می رفت که مظلومیت خط مستقیم اسلام ناب و آرمان های امام و رهبری را نشانه رود ، حضور حماسی زن و مردم مومن ، بار دیگر این غبار را کنار زد و بیعت ناگسستنی با پیرمراد و زعیم عالیقدر خویش را باشکوه تمام به رخ بدخواهان عالم کشید.

غلامی به بصیرت مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : نهم دی ماه روز تاریخی و ماندگار عظمت مردم این سرزمین و بروز جلوه های بصیرت ، دشمن شناسی و ایستادگی ملتی است که توانست نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب سازد.

وی اذعان کرد: امروز هوشمندی ، موقع شناسی ، ابتکار عمل ، شجاعت و شهامت مردم مومن و غیرتمند ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان داخلی و خارجی به نمادی جهانی برای ملت های حق طلب و آزاده مبدل گشته است .
بگونه‌ای که آنها رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را چراغ هدایتی می دانند که راه به سوی فلاح و رستگاری دارد و در انوار این مشعل فروزان است که می توان تا خشک شدن ریشه های کامل شجره خبیثه استکبار و استعمار پیش رفت.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی گفت: ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی، امیدواریم با هوشیاری، وحدت و ولایتمداری مردم عزیز کشورمان که ضرورت قطعی تعالی و حرکت رو به رشد نظام اسلامی است ، گام های بلندتری برداشته شود.


ارسال نظرات