خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت زیرکوه:

دشمن شناسی به بصیرت قرآنی و بسیجی نیاز دارد

امام جمعه اهل سنت زیرکوه با بیان اینکه دشمن شناسی یک بصیرت قرآنی و بسیجی نیاز دارد گفت: دشمن وجود دارد اما بصیرت لازم در بسیاری از آحاد جامعه وجود ندارد و وظیفه ما بیداری، هوشیاری و آگاهی دادن به مردم است تا اسیر توطئه های دشمن نشویم.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۷۰
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مولوی سید مصطفی حسینی نشست صمیمی علمای شیعه و اهل سنت زیرکوه با تبریک هفته وحدت ، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در سایه این وحدت و همدلی زندگی دنیا و آخرت خود را بسازیم.

مولوی حسینی با اشاره به توطئه دشمنان نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: قرآن کریم پر از موعظه سعادت و مودت است و هیچ نیازی نداریم تا دیگران از آن سوی مرزها برای ما نوید خوشبختی و سعادت به ارمغان بیاورند.

وی با تاکید بر وحدت و همدلی، تصریح کرد: اگر ما ضعف نداشته باشیم و دستورات خداوند را تمام و کمال در زندگی خود پیاده کنیم یقینا هیچ نقصی در جامعه وجود نخواهد داشت زیرا وعده خداوند متعال راستین و صادق است.

حسینی با بیان اینکه دشمن شناسی یک بصیرت قرآنی و بسیجی نیاز دارد گفت: دشمن وجود دارد اما بصیرت لازم در بسیاری از آحاد جامعه وجود ندارد و وظیفه ما بیداری ، هوشیاری و آگاهی دادن به مردم است تا اسیر توطئه های دشمن نشویم.

امام جمعه اهل سنت زیرکوه خاطرنشان کرد: امید داریم در هفته وحدت مقداری از این بصیرت افزایی را با عملکرد خود به مردم منتقل کنیم تا به نقطه ای برسیم که وعده خداوند متعال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها