مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اعلام اینکه 160 سایت صالحین در شهرستان توسط حلقه ها و پایگاه ها در سایت صالحین راه اندازی شده است، گفت: باید تلاش کنیم که این سایت ها به سمت کیفیت حرکت نمایند و سایت های دیگری نیز ایجاد شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۳۵۸
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی مربیان نظام صالحین اقشار مختلف بسیج سپاه شاهرود که در حسینیه امام خمینی(ره) منزل امام جمعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر و تشکر از حضور مربیان و امام جمعه و جانشین سپاه شاهرود در این جلسه با اشاره به برنامه های اجرا شده در ماه اخیر اظهار کرد: آموزش مقدماتی سرگروه های صالحین با حضور 120 خواهر و برادر به مدت چهار روز و هشت ساعت با برگزاری آزمون و صدور گواهینامه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی کلاس های روش بیان احکام،کتاب جاذبه و دافعه شهید مطهری،بصیرتی سیاسی،آشنایی با صالحین و اردو داری و آشنایی با شبهات روز و سایت های پاسخگو به شبهات برپا گردید.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: حلقه سرگروه ها در ده حوزه بسیج مساجد و محلات خواهر و برادر سازماندهی و جلسات آنها منظم در حال برگزاری است و این جای امیدواری دارد که انشالله صالحین رو به رشد در حال حرکت است.

وی تصریح کرد: سایت صالحین شاهرود جزو سایت های برتر استان و کشور است و باید تلاش کنیم در فضای مجازی نیز حضور فعال داشته باشیم چرا که امروز در فضای مجازی دشمن سرمایه گذاری کرده و باید ما در این مسیر تبلیغ اسلام کنیم و بدانیم که این تبلیغ و عرضه منافاتی با اینکه ریا می شود و عرضه دین است ندارد و باید در این مسیر تلاش شود.

مرتضوی بیان کرد: با توجه به ابلاغ باید هر حلقه صالحین یک سایت داشته باشد که این سایت نیز در salhin.ir بصورت رایگان راه اندازی می شود و برنامه های حلقه ها را می تواند در این سایت بارگذاری نمایند.

وی با اعلام اینکه 160 سایت صالحین در شهرستان توسط حلقه ها و پایگاه ها در سایت صالحین راه اندازی شده است افزود: باید تلاش کنیم که این سایت ها به سمت کیفیت حرکت نمایند و سایت های دیگری نیز ایجاد شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به اعزام رایگان حلقه های ویژه به مشهد مقدس عنوان کرد: حلقه های ویژه حلقه هایی هستند که در هفته 3 روز برنامه دارند و این حلقه صالحین می توانند رایگان به مدت 4 روز به مشهد اعزام شوند که این برنامه مخصوص بسیج مساجد و محلات است.

مرتضوی افزود: اهداف صالحیبن نباید گم شود و کارها باید در راستای صالحین انجام شود و مجموعه باید هماهنگ شود که هم برنامه های درون حلقه ای و هم برون حلقه ای با هم انجام شود تا کیفیت برنامه ها با توجه به خواسته ها انجام شود.

در این گردهمایی مربیان و فرماندهان حوزه ها و اقشار بسیج نیز گزارشی از روند اجرایی حلقه های سرگروه ها و متربیان در پایگاه ها ارائه نمودند.

در ابتدای این مراسم سایت صالحین برای امام جمعه شاهرود به عنوان سرمربی نظام صالحین و مربیان توسط کارشناس فضای مجازی نظام صالحین شاهرود تبیین و نمایش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها