اردوي نخبگان بسيجي با هدف بصيرت افزايي ويژه نخبگان بسيجي در ايلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۲۰۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در اين اردو كه به مقصد مناطق عملياتي مهران برگزار شد ابراز داشت: اين اردو با هدف گراميداشت حماسه 9 دي ،بصيرت افزايي هنرمندان بسيجي و حضور در انتخابات برگزار شده است.

وي در ادامه اظهارات خود، با تاسي از فرمايشات امام خمینی (ره) عنوان كرد: حضور در انتخابات يك تکلیف ديني و شرعي است و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از تهدیدهای دشمنان، از نتايج حضور در انتخابات است.

علي پور با بيان اينكه مردم در تمامي عرصه ها برای دفاع از انقلاب در صحنه حضور داشته اند عنوان كرد:مردم ايران اسلامي با مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب افراد اصلح ،اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان نشان خواهند داد.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام در بخش ديگري از اظهارات خود به خلق حماسه مردم بصير و آگاه ايران اسلامي در روز نهم دي ماه سال 88 اشاره كرد و اذعان داشت:در اين روز تاريخي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه اي ديگر آفريدند و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي را نااميد و مأيوس ساختند..

وي ادامه داد: ملت فهيم ايران اسلامي با خلق حماسه اي بزرگ ، ضمن ناكام ساختن اهداف دشمن و سران فتنه اعلام كردند كه همواره در صف ولايت ، انقلاب و نظام مقدس جهوري اسلامي قرار دارند.

حضور نخبگان هنري بسيج در نقطه ايثار ،يادمان شهدا و امامزادگان سيدحسن (ع) و علي صالح (ع) از ديگر برنامه هاي اين اردوي زيارتي ، سياحتي بود.


ارسال نظرات