فرمانده سپاه تنگستان گفت: لازمه مقابله با دشمن؛ دشمن شناسی است و اگر در این مقوله خوب عمل کنیم در مقابله با بحرانها راه را گم نخواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۷۶
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان سرهنگ محمد علی ملاکی در جمع بسیجیان تنگستان گفت: بصیرت چراغ راه و مانع نفوذ دشمن است و بالطبع دشمن قسم خورده برای هموار ساختن مسیر نفوذش می خواهد این روشنایی را از بین ببرد.

وی گفت: عمل به موقع بسیج در مواقع لزوم نشان داده است که این نهاد انقلابی همواره دین خود را به نظام اسلامی ما ادا کرده است و برای طی مسیر پر پیچ و خم و خطر ناک انقلاب باید بسیج همواره به بصیرت و آگاهی مسلح باشد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: ما باید همواره برای خود این را تکرار کنیم و فراموش نکنیم که مجاهد و انقلابی واهل بصیرت هستیم و قبل از عمل با عمق شناخت فتنه ها و حوادث توجه خواهیم داشت و به موقع منافذ نفوذ دشمن را ببندیم .

ملاکی گفت: با گذشت زمان تاکتیک هایی که در حوزه راهبرد دشمن شناسی اتخاذ می کنیم، یکسان نخواهند بود. در دشمن شناسی باید بدانید که استکبار هیچ گاه ساکت نخواهد نشست و شما را رها نخواهد کرد. بنابراین ما باید با شیوه های مختلفی که دشمن اتخاذ می کند، مقابله کنیم.

وی ناپایداری سیاسی و از بین بردن هویت دینی و ایرانی را از جمله اهداف مستکبران برشمرد و عنوان کرد: یکی از اهداف مهمی که استکبار دنبال می کند این است که مخالفتش و یا اسلام تیزی و شیعه ستیزی و یا حتی ایران ستیزی را در کل دنیا و در منطقه به طور خاص مطرح می کند تا بخواهد اینگونه به ما ضربه بزند و با شگرد های مختلف در کشور ناپایداری سیاسی ایجاد کند و هویت دینی و ایرانی ما را از بین ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها