یادواره شهدای بخش صومای برادوست ارومیه توسط لشکر 3 حمزه (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۶۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با شرکت مسئولین محلی، سران عشایر، روحانیون اهل سنت و فرمانده هان نظامی و انتظامی، همچنین خانواده معظم شهداء و مردم شهید پرور منطقه مرزی صومای برادوست ارومیه در مسجد روستای گنگچین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عشایر بخش صومای برادوست برگزار شد.

حجت الاسلام فضل ا... میرزایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 3 حمزه(ع) در این مراسم با اشاره جایگاه رفیع شهیدان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان را در راستای انتقال فرهنگ شهادت و ایثار دانست و در ادامه افزود؛ امنیت امروز ما مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهیدان و ثمره خون پاک آنهاست.

وی ادامه داد: دشمنان در صدد دور شدن ما از فرهنگ و راه شهداء و گرفتار شدن در رفاه طلبی هستند و با انواع ترفندها و برنامه ریزی منسجم و با گسترش تهاجم فرهنگی سعی در گمراه نمودن مردم ،جوانان و هدایت آنها به سوی بی بند باری و دوری از اسلام، قرآن، نماز و تهذیب نفس هستند .

میرزایی در ادامه به بخش دیگری از توطئه های دشمنان در ایجاد اختلاف و تفرقه بین شیعه و سنی اشاره کرد و افزود؛ شهیدان این منطقه در تبعیت از فرامین رهبری و ایستادگی در مقابل دشمنان این خاک و بوم جان خویش را نثار کردند و ما نیز آماده ایم در راه شرف، عزت و سربلندی اسلام و انقلاب جان خویش را فدا کنیم .

وی افزود؛ امروز سرفرازی و سربلندی، آرامش و امنیت ما مدیون خون شهیدان و جوانانی است که از جان شیرین خود گذشتند و عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات