خبرهای داغ:
امام جمعه اشنویه:

وحدت بین مسلمانان در ایران موجب دلسردی دشمنان است

امام جمعه اشنویه گفت: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی در ایران اسلامی موجب دلسردی و ناامیدی دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۵۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ماموستا سید مصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته اشنویه با تبریک میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت افزود: رسول اکرم (ص) شخصیتی بی همتا و پایان بخش سلسله پیامبران و بنیان گذار شریعتی است که تا ابد همه انسان ها را در پرتو رهبری و هدایت خود قرار می دهد.

وی با تشریح ابعاد شخصیت پیامبر اسلام (ص) گفت: وجود رسول اکرم (ص) سرشار از فضیلت های انسانی و صفت های پسندیده و سیره و سلوکی پایدار بود که از بزرگی، اصالت و خوی ناب ایشان حکایت می کرد.

ماموستا خاتمی اضافه کرد: پیروی از اهداف رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص)، امت اسلامی را به یک دژ محکم در برابر دین ستیزان و دشمنان تبدیل کرده و توطئه ها را نابود می کند.

وی با بیان اهمیت حفظ وحدت در بین مسلمانان اضافه کرد: اگر مسلمانان با هم باشند دشمنان قادر نخواهند بود در کشورهای اسلامی نفوذ کنند.

امام جمعه اشنویه افزود: دشمنان دین اسلام سعی می کنند با نفوذ در میان کشور های اسلامی با ایجاد تفرقه مذاهب مختلف را به جان هم بیاندازند و از این تفرقه سود ببرند که وحدت و اتحاد بین مسلمانان می توانند از این نفوذ دشمنان جلوگیری کرده و باعث اقتدار دین اسلام در سراسر جهان شود.

وی گفت: مسلمانان جهان باید هوشیار باشند چراکه توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام امروز جدی بوده و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی تنها راه جلوگیری از به ثمر نشستن این توطئه ها و دسیسه ها است.

شهرستان اشنویه با 75 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 70 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات