خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

مردم در 9دی عزت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به نهم دی سالروز حماسه مردمی در حمایت از رهبری و ولایت فقیه، گفت: نهم دی سال 88 از روزهای حساسی بود که مردم با همه توان عزت و اقتدار نظام و استواری ولی فقیه را به جامعه جهانی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۵۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: مردم همیشه در لحظات حساس پشتیبانی خود را از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران به نمایش گذاشته اند و امسال نیز اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان به نمایش می گذارند.
وی اظهار کرد: مردم آذربایجان در سال 88 با ولایتمداری خود در هشتم دی، در صحنه دفاع از ولایت فقیه پا به عرصه گذاشته و در نهم دی نیز مردم ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند.
آیت الله پورمحمدی، ادامه داد: در نهم دی سال 88 مردم از همه جناح های سیاسی وارد میدان دفاع از انقلاب اسلامی شدند و نشان دادند که تا آخرین لحظه با همه توان خود از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال 88 همیشه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بحث فتنه را مطرح می کردند و در سال جاری نیز بحث نفوذ دشمنان در انقلاب اسلامی را مطرح کرده اند، بیان کرد: در برهه کنونی نیز مردم باید در بحث نفوذ دشمنان، در همه عرصه های سیاسی هوشیار باشند.
امام جمعه مراغه با بیان اینکه مصوبه جدید کنگره آمریکا مبنی بر محدودیت سفر به ایران مخالف توافق برجام است، یادآوری کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همیشه در مورد دسیسه های استکبار جهانی هشدار داده اند و اکنون نیز با این مصوبه کنگره آمریکا، ماهیت دولتمردان آمریکایی نسبت به ایران اسلامی مشخص شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها