رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفتمین و آخرین روز از زمان نام نویسی انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد داوطلبان در استان به 145 نفر رسید.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۳۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ خدابخش مرادی اظهار کرد: روزهای گذشته 95 نفر از داوطلبان با حضور در فرمانداری های شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

وی افزود: از مجموع 145 داوطلب ثبت نامی در چهارمحال و بختیاری برای رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، 35 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، 29 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان بروجن، 40 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان لردگان و 41 نفر از حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار نام نویسی کرده اند.

مرادی تصریح کرد: از این تعداد داوطلب ثبت نامی، 9 نفر از قشر بانوان هستند.

وی بیان داشت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساعت 21 امشب، جمعه چهارم دی 1394 به پایان رسید.

گفتنی است، داوطلبان در چهارمحال و بختیاری از طریق مراجعه به فرمانداری های شهرستان های شهرکرد، بروجن، لردگان و اردل و یا مراجعه به ستاد انتخابات کشور نسبت به نام نویسی برای کاندیداتوری در حوزه انتخابیه مربوطه ویژه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام کردند.

از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، هفتم اسفند سال جاری به صورت سراسری در کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات