خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:

حضور مردم در سالروز حماسه 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی از توطئه‌های دشمن است

امام جمعه هندیجان گفت: حضور مردم در سالروز حماسه 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی از توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۳۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیح خوزستان، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: حماسه 9 دی روز میثاق ملت با رهبری و آرمان‌های انقلاب و روز بصیرت است.

وی افزود: در روز ششم دی‌ماه 88 آشوبگران، فتنه‌گران و کسانی که وابسته به اجانب بودند در ادامه تحرکات بعد از انتخابات، فتنه‌انگیزی و آشوب‌های خیابانی بهترین فرصت را در روز عاشورا دیدند و به عزاداران حسینی حمله‌ور شدند.

امام جمعه هندیجان افزود: فتنه‌گران و آشوب‌گران حتی به نمازگزاران ظهر عاشورا هم رحم نکردند.

شمیل‌پور تبیین کرد: ملت آگاه و پیرو ولایت چند روز بعد از این حادثه دردناک در 9 دی‌ماه به صورت خودجوش و بدون اینکه سازماندهی شوند  در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و این فتنه‌های خیابانی برای همیشه خاموش شد.

وی در ادامه افزود: این حرکت عظیم ملت، دنیا را شگفت‌زده کرد و این سئوال برای آنها پیش آمد که این حرکت ملت را چه کسی سازماندهی کرده بود.

امام جمعه هندیجان عنوان کرد: مقام معظم رهبری این حرکت خودجوش ملت خداجوی ایران را نشانه بصیرت، هوشمندی و آگاهی مردم انقلابی ایران توصیف فرمودند.

وی در ادامه بیان کرد: حضور مردم در سالروز 9 دی‌ماه نشان‌دهنده هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان علیه این نظام مقدس است.

امام جمعه هندیجان در ادامه به هفته ایمنی در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: باید یک مدیریت بحران قوی باشد.

وی اضافه کرد: یک مدیر قوی آن مدیری است که بتواند در روز حادثه  خوب مدیریت کند، نه اینکه در روز عادی پشت میز نشسته و بگوید من مدیر نمونه هستم.

شمیل‌پور در پایان توضیح داد: این هفته به نام هفته ایمنی در مقابل بلایای طبیعی نامگذاری شده و با شعار «ملت و دولت، همزبان و ایمنی ایران اسلامی» آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها