خبرهای داغ:
یوسف علی صلواتی‌زاده، پدر شهیدان صلواتی‌زاده، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول، به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۲۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، یوسف علی صلواتی‌زاده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول به دیار باقی شتافت و به فرزندان شهیدش پیوست.

یوسف صلواتی‌زاده، پدر شهیدان  علی رضا، عبدالرحمن و محمدرضا صلواتی‌زاده در دوران دفاع مقدس و در عملیات‌های مختلفی حضور داشته و پس از دوران هشت سال جنگ تحمیلی، حضوری فعال و موثر در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی داشت و در تبیین راه و روش انقلابی و اسلامی ایران و در ترویج و انتقال ارزش‌های معنوی و اعتقادی خدمات شایسته‌ای به مردم دزفول ارائه کرده است.

پیکر وی صبح جمعه از درب منزل با حضور گسترده شهروندان و مسئولان محلی به سمت آرامستان دزفول بدرقه و با لبیک‌های یا روح الله،‌ای شهید، یا حسین (ع)، و ای رهبر آزاده، به خاک سپرده شد.

مراسم یاد بود پدر شهیدان صلواتی‌زاده نیز عصر جمعه و با حضور شهروندان و مسئولان در مسجد امیرالمومنین بخش مرکزی دزفول، برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر محمدرضا صلواتی زاده نیز در تیرماه با وداع با شکوه مردم دزفول به هم رزمان شهیدش پیوست.

سردار شهید احمد رضا صلواتی‌زاده، فرمانده گردان عمار در دوران دفاع مقدس بودند که چندین بار در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی مجروح شد و در آخر به درجه رفیع شهادت نائل شدند. وی یکی از اساتید برجسته در دانشگاه امام حسین (ع) بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها