جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۲۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمدرضا دشتی اظهار داشت: به‌مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن ویژه "بهار مهربونی" در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشن بزرگ با حضور هنرمندان رادیوی ملی و هنرمندان به‌نام عرصه موسیقی کشور و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان یزد برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: "مجید اخشابی" از هنرمندان متعهد کشور همچنین جمعی از هنرمندان رادیویی جمعه ایرانی از جمله "عباس محبی"، "مهران امامیه" و "داود منفرد" در این برنامه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه قسمت‌هایی از برنامه نیز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده، از حضور "امیر سهیلی" بازیگر نقش سلطان در برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه یک سیما در این جشن خبر داد.

دشتی بیان کرد: این جشن روز دوشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت 18 در مجموعه ورزشی وحدت واقع در بلوار شهید پاکنژاد، جنب اداره کل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور در این جشن برای عموم مردم یزد آزاد و رایگان است و امیدواریم بتوانیم در ایام میلاد مبارک نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص)، برنامه‌های شاد و متنوعی برای مردم یزد برگزار کنیم.

دشتی همچنین از پخش زنده این برنامه از شبکه تابان خبر داد و گفت: شهروندانی که امکان حضور در این مراسم را ندارند، می‌توانند از شبکه تابان به تماشای آن بپردازند.

روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی استان یزد/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار