حجت االسلام سلیمانی گفت:در فتنه 88 عده ای به دلیل بی بصیرتی وارد این فتنه شدند اما دشمنان داخلی وخارجی می خواستند با این حرکت کشور ونظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند. در ۹ دی وقتی مردم هدف از این فتنه را ضربه به ولایت فقیه و نظام دیدند به میدان آمدند وسیلی محکمی به دشمنان این نظام وانقلاب زدند.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۱۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴

به گزارش  خبرگزاری بسیج از بافق: حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب جمعه شهرستان بافق در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته وحدت بمناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و ولادت امامزاده ظهیرالدین بافق در مورد جایگاه والای خبرگان رهبری گفت: درس خواندن و روحانی بودن ملاکی نمی شود تا هر کسی در خبرگان رهبری ثبت نام نماید.

 وی در مورد ویژگی افرادی که برای ثبت نام نامزدی مجلس خبرگان رهبری اقدام می کنند اظهار داشت: اولا باید مجتهد باشد واین اجتهاد توسط اساتید بزرگ حوزه اعلام میشود. بعد از مسئله اجتهاد باید آگاهی کامل به مسائل داخلی وخارجی داشته باشد . مدیر ومدبر باشد ودر جریانات خود را نبازد.  چنین افرادی بعد از اینکه صلاحیتشان تایید شد با رای مردم وارد مجلس خبرگان خواهد شد.

امام جمعه بافق ضمن اشاره به درایت امام خامنه ای در رهبری جمهوری اسلامی ایران بیان داشت:ایشان در مدت ۳۰ سال با توجه به مشکلات زیادی که برای کشورما وجود داشته و دارد با داریت، آگاهی وشناخت به دنیای اسلام وغرب توانستند جمهوری اسلامی را به بهترین نحو اداره کنند.

وی افزود: مردم سعی کنند کسانی را انتخاب کنند که مورد تایید جامعه مدرسین حوزه علمیه  باشند چون شناخت بیشتری نسبت به افراد دارند .

حجت الاسلام سلیمانی در مورد بسته شدن پرونده pmd گفت: با درایت رهبری ،تلاش دولت مردان وهمراهی مردم این پرونده بسته شد. اما آمریکا خائن است و این مسئله در قبل و بعد از انقلاب مشهود است.

وی تاکید کرد: آمریکا هر روز مسئله ای را مطرح می کند امروز هسته ای، فردا می گویند چرا موشک می سازید بعدا می گویند چرا اسرائیل را به رسمیت نمیشناسید وهر روز بهانه ای می آورد.

خطیب جمعه بافق با اشاره به تعطیلی کارخانه ها و تعویق حقوق کارگران اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما به خاطر واردات وقاچاق کالا از کشور های دیگر است. نباید ارز کشور خرج واردات کالاهای غیر ضروری و آرایشی شود. کالا های قاچاق اقتصاد کشور را از بین می برد و قاچاق مواد مخدر جوانان ما را نابود می کند.

وی خواستار کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت و معادن شد و گفت:زمینه های کشاورزی زیادی در کشور وجود دارد و کشورهای زیادی با کشاورزی کسب درآمد می کنند.ما باید به این سمت حرکت کنیم تا فرامین مقام معظم رهبری در جامعه پیاده شود.

 حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به حماسه ۹دی بیان کرد: در فتنه 88 عده ای به دلیل بی بصیرتی وارد این فتنه شدند اما دشمنان داخلی وخارجی می خواستند با این حرکت کشور ونظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.  در ۹ دی  وقتی مردم هدف از این فتنه را ضربه به ولایت فقیه و نظام دیدند به میدان آمدند وسیلی محکمی به دشمنان این نظام وانقلاب زدند.

خطیب جمعه بافق خطاب به شورای شهر ومسئولین شهرداری در مورد آب گرفتگی معابر و عدم نظارت صحیح بر امور گفت: با آمدن باران تمام معابر وکوچه های شهر را آب فرا گرفته است. چرا کار ها اصولی انجام نمی شود مگر مهندسین نباید فکر آب باران را هم بکنند. سال های گذشته این آب گرفتگی باعث ضر وزیان هایی به مردم شد. و این می طلبد که کارها را اصولی و مهندسی انجام دهند.

 وی  با محکوم کردن کشتار مسلمانان وشیعیان نیجریه و وضعیت شیعیان این کشور گفت: رژیم حاکم در نیجریه وابسته به رژیم صهیونیسم است وبه همین خاطر به کشتار وقتل عام مسلمان بی گناه می پردازند که سرانجام شیخ زاکزاکی را دستگیر کرده اند . از فرمایشات شیخ زاکزاکی این است که تنها مکتبی که میتواند با مستکبرین جهان مقابله کند مکتب تشیع است.

رعایت اصول مهندسی در ساخت و سازها و صرفه جویی در آب ،برق و گاز توسط مردم از دیگر بیانات امام جمعه بافق در نماز جمعه این هفته بود.

 

ارسال نظرات