خبرهای داغ:
مسئول علمی پژوهشی حوزه شهید ترک همدان خبر داد

ثبت‌نام 605 نفر از دانش‌آموزان همدانی در مسابقات علمی بسیج

مسئول علمی پژوهشی حوزه شهید ترک همدان از ثبت‌نام 605 نفر از دانش‌آموزان بسیجی همدان در مسابقات علمی بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۱۱۰۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

سجاد فیضی موحد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات علمی بسیج اظهار کرد: در مرحله ثبت‌نام از مدارس مقطع دبستان و متوسطه دوره اول تعداد 605 نفر از دانش‌آموزان ثبت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این آزمون 15 و 16 بهمن ماه امسال در دو مقطع دبستان و متوسطه برگزار می‌شود، افزود: افزایش شور و نشاط علمی در بین دانش‌آموزان بسیجی در راستای ایجاد پویایی در سطح دانش‌آموزان از اهداف برگزاری این مسابقات است.

مسئول علمی پژوهشی حوزه شهید ترک همدان در خصوص جوایز این دوره از مسابقات گفت: طی تقسیم‌بندی سازمان سنجش به سه منطقه، در هر منطقه کشوری 7 نفر که در مجموع 21 نفر خواهند بود جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول کشوری جوایزی اهدا خواهد شد که این جوایز شامل تبلت و سفر به عتبات عالیات است.

فیضی موحد اظهار داشت: به نفرات برگزیده استانی نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و همچنین به نفرات اول و برگزیده شهرستانی نیز جوایزس اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه دفتر چه آزمون ها دارای مسابقه فرهنگی است، تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی می‌توانند به صورت پیامکی پاسخ‌های درست را ارسال کنند.

وی در پایان گفت: جوایز ارسال پیامکی مسابقه فرهنگی دفترچه آزمون نیز کارت هدیه 500 هزار ریالی و بسته های فرهنگی شامل دفتر های ایرانی - اسلامی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار