حماسه 9 دی تیر خلاصی بر تلاش‌های دشمنان زد

فرمانده سپاه قروه گفت:حماسه 9 دی تیر خلاصی بر تلاش‌های دشمنان زد و آتش فتنه‌ای که بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از تمام ایادی و امکانات خویش روشن کرده بودند، دامان خوشان را گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹۹
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در نشست هماهنگی بزرگداشت 9 دی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با بیان اینکه دشمن امروز چشم طمع خود را به انتخابات مجلس خبرگان رهبری دوخته است اظهار داشت: دشمن می خواهد فتنه 88 را در این عرصه پیاده کند.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: امسال دشمنان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از انتخابات مجلس خبرگان رهبری که بسیار مهم‌تر از مجلس شورای اسلامی است به نفع خود بهره‌برداری کنند و حساب ویژه‌ای به این منظور باز کرده‌اند.

فرمانده سپاه قروه وظیفه همگان در برابر این ترفند جدید دشمنان را بصیرت‌افزایی و دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم با حضور حماسی خود در همایش حماسه 9 دی یک بار دیگر به دشمنان نشان خواهند داد که در هیچ عرصه‌ای مجال جولان به آنان نخواهند داد.

شعبانی با بیان اینکه فتنه 88 پیچیده‌ترین فتنه تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: دشمنان پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به برنامه‌ریزی برای شکاف میان امت و رهبری کمر بسته بودند، که هر بار با نیرنگی خاص می‌خواستند تا این انقلاب را از ولایت فقیه جدا کنند.

به گفته شعبانی، با هلهله و شادی فتنه‌گران در عاشورای حسینی مشخص شد که ملت مسلمان ایران در هر شرایط غبارآلودی از چراغ بصیرت خود نور هدایت را دریافت خواهند کرد و گمراه نخواهند شد.

وی با بیان اینکه سال 88 بی شک یکی از پرچالش‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: رقابت‌های جدی و شفاف نامزدها و مشارکت فراگیر مردم در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، نشان‌گر افزایش اعتماد مردم به نظام سیاسی و در نتیجه، میزان بالای مشروعیت جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: طرح ادعای تقلب گسترده از سوی برخی نامزدها و پذیرش اولیه آن از جانب بخشی از هواداران آنها، این پدیده چشم‌گیر را به حاشیه راند و با گسترش اعتراض‌های خیابانی زمینه مناسبی برای مانور تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه فراهم ساخت.

به گفته فرمانده سپاه قروه، در حالی که مشارکت سیاسی بی‌مانند ایرانیان در انتخابات دهم ریاست جمهوری، می‌توانست به عنوان یک مشارکت بی‌نظیر دست‌نیافتنی مورد توجه قرار گیرد و اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی و مشروعیت آن را به رخ دموکراسی‌های رقیب بکشد، ادعای تقلب در انتخابات و پیامدهای آن موجب شد تا اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی، به چالش کشیده شود و ارزیابی مشروعیت دولت و نظام سیاسی ایران دشوار بنماید.

شعبانی افزود: در چنین شرایطی، آن چه سبب پایان یافتن چندین ماه چالش سیاسی و امنیتی به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شد، حضور دشمن‌شکن در حماسه بزرگ 9 دی بود که پیام روشنی برای مدعیان تقلب در انتخابات 22 خرداد داشت.

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه واکنش عمومی مردم نسبت به حوادث روز عاشورا، بسیار گسترده و فراتر از حد تصور بود، گفت: دشمنان این ملت که با اهانت به ساحت بلند رهبری نظام در تلاش بودند تا میان ولایت و مردم را با مخدوش کردن اصل ولایت فقیه فاصله بیندازند که با این اقدام مذبوحانه، تیشه به ریشه خویش زد و بنیان خود را کاملاً فنا کردند.

این مسئول با بیان اینکه در نهم دی 88 ایران اسلامی در دفاع از ساحت مقدس امام حسین(ع) و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خویش، یکپارچه شور و شعور شد، افزود: این حماسه تیر خلاصی بر تلاش‌های دشمنان زد و آتش فتنه‌ای که بدخواهان نظام اسلامی با استفاده از تمام ایادی و امکانات خویش روشن نموده بودند، دامان خوشان را گرفت.

وی با بیان اینکه ملت بابصیرت و آگاه ایران در طول تاریخ، بی‌نظیر و شایسته ستایش هستند ، گفت: همانگونه که امام راحل فرموده‌اند ملت بزرگ ایران از مردم عصر نبی مکرم اسلام نیز بهتر و پر افتخارتر است.

شعبانی از 9 دی به عنوان روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها اعلام کرد و افزود: یادآوری این حماسه در واقع یادآوری دوباره مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی است.

وی زیرسوال بردن اصول و احکام دین و اصول دمکراسی در کشور و نیز مدیریت ذهنی مردم و از بین بردن آرامش مردم را از اهداف فتنه‌گران برشمرد و افزود: مردم پس از مدتی متوجه شدند که فضا در حال تغییر یافتن است و شعارها علیه اسلام پیش می‌روند و جمهوری اسلامی ، جمهوری ایرانی خوانده می‌شد درحالی که مردم شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراموش نکرده بودند.

این فرمانده سپاه با اشاره به دروغگویی‌های فتنه‌گران بیان داشت: اصل ولایت فقیه واجد مشروعیت الهی است و شعار ساده‌ای نیست که کسی بتواند آن را مخدوش کند.

شعبانی با بیان اینکه9 دی عرصه بصیرت و یک پشتیبانی محکم از ولایت بود که باید تا همیشه وجود داشته باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در همه لحظه‌ها از ما بصیرت و دشمن‌شناسی به موقع را می‌خواهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار