خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

مردم بصیر همدان در پایان دادن به قائله شوم فتنه 88 نقشی مهم ایفا کردند

امام جمعه همدان با اشاره به سالروز حماسه 9‌دی گفت: مردم بصیر و مومن همدان در این صحنه حساس پیشگام بودند و در هفتم دی سال 88 دو روز قبل از نهم دی با حضوری چشمگیر نقشی مهم در خاتمه قائله شوم فتنه 88 ایفا کردند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با دعوت نماز‌گزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوایی که نشأت گرفته از بینش و بصیرت باشد انسان را به سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می‌شود.

وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: کشور این روزها حال و هوای انتخاباتی به‌خود گرفته و افراد مختلف که احساس می‌کنند، می‌توانند برای کشور تلاشی انجام دهند باید در این عرصه حضور پیدا کنند.

‌محمدی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: قرآن کریم به ما آموخته که برخی حرکت‌ها و مسئولیت‌ها نماد مسلمانی و شیعه‌گری است که یکی از آن‌ها همین وظیفه‌های اجتماعی است که برعهده افراد است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات عرصه مهم و سرنوشت‌سازی برای کشور است، گفت: همه افراد باید در انتخابات چه به‌عنوان رأی‌دهنده و چه به‌عنوان کاندیدا، حضوری فعال و مسئولانه داشته باشند و هیچ‌کس و به‌هیچ بهانه‌ای نباید صحنه را خالی کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی افراد علی‌رغم اینکه در امتحانات خبرگان قبول نشده‌اند اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند و این یک نوع جفا است، افزود: آوردگاه انتخابات بسیار حساس است و همه کسانی‌ که در این عرصه وارد می‌شوند، باید مجهز به تقوا باشند.

وی لغزش در مسیر و جاده انتخابات را دارای هزینه و تاوان سنگین برای مردم و کشور دانست و گفت: کسانی که در انتخابات حاضر می‌شوند باید علاوه بر اینکه رضای خدا را در نظر می‌گیرند تخصص لازم را داشته باشند.

‌محمدی با اشاره به درپیش بودن سالروز حماسه 9‌دی اظهار داشت‌: مردم بصیر و مومن همدان در این صحنه حساس نیز پیشگام بودند و در هفتم دی سال 88 دو روز قبل از نهم دی با حضوری چشمگیر نقشی مهم در خاتمه قائله شوم فتنه 88 ایفا کردند.

وی افزود: اگر در قائله شوم فتنه 88 که توسط آمریکا، اسرائیل و انگلیس تدارک و برنامه‌ریزی شده بود، شکست خورده بودیم تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی از دست می‌رفت.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در شکست فتنه 88، این عاشورای حسینی (ع) بود که به کمک مردم ایران آمد، گفت: بیداری رهبری رشید انقلاب، بصیرت مردم و مدیریت بحران روحانیت و افرادی امثال سردار شهید همدانی در ختم این قائله بسیار مهم بود.

وی قتل عام شیعیان نیجریه را محکوم کرد و گفت: حمله و کشتار شیعیان مظلوم این کشور به این سبب است که دشمنان شیعیان این کشور را پیرو مکتب امام خمینی(ره) می‌دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات