خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم گفت: تمایل و دلبستگی این افراد به غرب و آمریکا خطر نفوذ را به دنبال دارد و نهادهای امنیتی باید با مراقبت کامل نقشه های این افراد را خنثی و دچار سردرگمی نمایند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
امیر حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه بصیرت با اشاره به حضور عناصر فتنه در هیئت دولت اظهار کرد: تمایل و دلبستگی این افراد به غرب و آمریکا خطر نفوذ را به دنبال دارد و نهادهای امنیتی باید با مراقبت کامل نقشه های این افراد را خنثی و دچار سردرگمی نمایند.

وی با اشاره به اقدامات این عناصر نسبت به حوزه سیاست خارجی و فرهنگ ابراز کرد: همانند سال 76 دولت اصلاح طلب تمایل به غرب و آمریکا را در برنامه خود دنبال می کردند و فرهنگ منحط غرب را به جوانان این کشور تزریق می کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پایان با تأکید بر نقش بسیجیان در فتنه 88 تصریح کرد: جانفشانی نیروهای دلسوز بسیجی و مدافعان حریم ولایت فقیه در فتنه 88 و رهنمودهای حکیمانه حضرت امام خامنه ای عزیز باعث خاموش شدن شعله های فتنه گردید و بصیرت افزایی و حضور آگاهانه نیروهای بسیجی در صحنه های حساس خصوصاً انتخابات باعث جلوگیری از نفوذ فتنه گران به مراکز تصمیم گیری می گردد.


ارسال نظرات