خطیب نماز جمعه اشکذر:

مردم پیروز اصلی در فتنه سال ۸۸ بودند/ "۹دی" روزی ماندگار در تاریخ است

امام جمعه اشکذر:9 دی روزی بود که مردم خودجوش به میدان آمدند و بر اساس روشنگری و بصیرت خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان کشیدند و فتنه 88 را خاموش کردند که میتوان گفت مردم پیروز اصلی در این فتنه بودند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه به ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) اشارهکرد و گفت:یتیم‌‌نوازی، احسان به بینوایان، درستی و امینی، محبت و بندگی از جمله درس‌هایی است که نبی مکرم (ص)‌ به امت اسلامی می‌دهد.

"حجت‌الاسلام و المسلمین طالبیان"بهتدفین پیکر مطهر روحانی شهید حجت‌الاسلام «محمدحسین مختاری ‌حسن‌آبادی»در اشکذر اشاره کرد و افزود:با درخواست مادر شهید«محمدحسین مختاری‌ حسن‌آبادی» مبنی بر انتقال پیکر فرزندش ازاراکبه اشکذر، مراسم استقبال از این شهید صبح چهارشنبه هفته آینده در فرودگاه شهید صدوقی یزد صورت می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه اشکذربه حرکت ملی مردم غیور و نجیب ایران در روز نهم دی‌ماه ۸۸ و جواب دندان‌شکن زنان، مردان، کودکان، جوانان و نوجوانان کشور در پاسخ به هتاکی فتنه‌گران اشاره و خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه، روز ماندگار حرکت فوق‌العاده مردم ایران در تاریخ است.

وی ادامه داد:حماسه‌آفرینی مردم ایران در ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت فراموش‌نشدنی است. عده‌ای در سال ۸۸ بر این باور بودند که می‌توانند با پشتیبانی غرب ضربات سنگینی بر نظام اسلامی وارد کنند ولی با حمایت‌های میلیونی مردم ایران و هدایت‌های رهبری مشت فتنه‌گران برای مردم باز شد.

امام جمعه اشکذر افرود: ۹ دی روزی بود که مردم خودجوش به میدان آمدند و بر اساس فرمایشات رهبری ،روشنگری و بصیرت خط بطلانی بر همه توطئه‌های دشمنان کشیدند و فتنه ۸۸ را خاموش کردند که میتوان گفت مردم پیروز اصلی در این فتنه بودند.

طالبیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این ایام شاهد ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم، گفت: مردم هم باید از هم‌اکنون با چشم‌باز داوطلبان را رصد کنند و به فردی که از دیگران اعلم تر است را انتخاب کنند.

ارسال نظرات