خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: بسیجیان با روشنگری و افزایش سطح بصیرت وآگاهی مردم باید ازنفوذ و بازگشت فتنه گران به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۸۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن دهه بصیرت با اشاره به عمق فتنه سال 88 اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه 88 فتنه ای بسیارعمیق و پیچیده بود و ایشان فرمودند" ... چند سالی که بگذرد آن وقت قلم های بسته شده ی آگاهان بین المللی روان خواهد شد، خواهند نوشت. ممکن است من آن روز نباشم اما شماها هستید، خواهید شنید؛خواهید خواند که چه توطئه ی بزرگی پشت فتنه سال 88 بود.این فتنه خیلی چیزه مهمی بود قصدشان خیلی قصد عجیب و غریبی بود در واقع میخواستند ایران را تسخیر کنند...".

وی ابراز کرد: ازطرفی هم در خصوص عظمت حماسه 9 دی همین فرمایش مقام معظم رهبری بس است که ایشان فرمودند: " روز 9 دی از جمله روزهایی است که به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد. "

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم در ادامه بابیان اینکه لازم است حماسه 9 دی حفظ و گرامی داشته شود، تأکید کرد: بعضی از دولت مردان و رسانه های زنجیره ای آنها بنا برسکوت نسبت به این حماسه وحتی تطهیر فتنه گران را دارند و لذا به هر مناسبتی موضوع رفع حصر آنها مطرح می کنند، لذا وظیفه ما زنده نگه داشتن و گرامیداشت آن حماسه عظیم ملت و وظیفه نهادهای نظارتی و امنیتی به ویژه درانتخابات جلوگیری از نفوذ آنها در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

وی ضمن اشاره به جنایات و خساراتی که فتنه گران درسال88 بوجود آوردند، خاطرنشان کرد: فتنه گران نقطه قوت نظام را که حضور گسترده مردم درانتخابات 88 بود را تبدیل به ضعف نمودند و وحدت جامعه را تبدیل به تفرقه و درگیری در جبهه خودی نمودند.

احمدی ادامه داد: فتنه گران موجب امیدواری جبهه کفر و نفاق شدند و باعث گره خوردن موضوع هسته ای و تحمیل فشارهای سیاسی، اقتصادی و تبلیغاتی دشمنان علیه نظام شدند.

وی با اشاره به آیه 191 سوره بقره مبنی بر اینکه " وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُم مِّنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلاَ تُقَاتِلُوهُمْ عِندَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِن قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاء الْكَافِرِينَ" افزود: اینها مرتکب جنایت بزرگی شدند که دارای خسارات جبران ناپذیری بود و آنچه دراین بین موجب خنثی شدن فتنه بزرگ شد، مدیریت مدبرانه و حکیمانه رهبری و بصیرت ملت ایران بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه استان قم با اشاره به نقش بسیج در مهارفتنه 88 بیان نمود: در مقطع کنونی که موضوع انتخابات پیش رو است، بسیجیان با روشنگری و افزایش سطح بصیرت وآگاهی مردم باید ازنفوذ و بازگشت فتنه گران به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور همچون مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان جلوگیری کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر فتنه گران درسال88 میتوانستند رأی مردم را جلب نمایند، همین اقدامات دولت فعلی را در حوزه های سیاست خارجی و فرهنگ به نحو شدیدتر، علنی تر و زودتر انجام می دادند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها