خبرهای داغ:
امام جمعه شادگان گفت: مهمترین پیام 9 دی ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمن است.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۷۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به فرا رسیدن 7 دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام (ره) اظهار کرد: نهضت سوادآموزی در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) و در راستای کاهش تعداد بی‌سوادان در کشور تشکیل شد که خوشبختانه امروزه شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی با اشاره به اینکه نهضت سوادآموزی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، گفت: مربیان نهضت باید در راستای اهداف عالی این نهاد و سوادآموزی تلاش کنند.

امام جمعه شادگان با ابراز رضایت از تلاش‌های آموزشیاران نهضت سوادآموزی تصریح کرد: حرکت‌ها در جهت ریشه‌کن کردن بی‌سوادی بسیار خوب بوده است اما هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله وجود دارد؛ امیدواریم به جایی برسیم که دیگر هیچ فرد بی‌سوادی در شهرستان نداشته باشیم.

شرفی در فراز دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن نهم دی‌ماه گفت: حماسه 9 دی سبب تثبیت نظام و انقلاب اسلامی شد که باعث استحکام پایه‌ها و ریشه‌های انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: با تدبیر و هوشیاری رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمن در سال 88 خنثی شد.

وی در ادامه با بیان این که حضور پرشور مردم در حماسه 9دی بیانگر آگاهی آنها از نقشه‌های دشمن است، گفت: ملت ایران هرگز نخواهد گذاشت که دشمن از راه فتنه و جلوه دادن باطل به جای حق به اهداف خود برسد.

امام جمعه شادگان عنوان کرد: نظام و انقلاب به مردم متکی بوده و وفاداری آنان به نظام و ولایت فقیه یک نعمت ارزنده است و یکی از مولفه‌های قدرت کشور نیز حضور مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف است.

وی محوری‌ترین ارزش‌های نظام را ولایت فقیه بیان کرد و گفت: ملت ایران همواره با هوشیاری و پشتیبانی از دولت و نظام پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

شرفی در پایان خطبه‌های خود با تأکید بر اینکه باید انتخابات را جدی بگیریم، بیان داشت: برگزاری یک انتخابات خوب که در شأن دولت و نظام باشد، موجب خشم دشمن است زیرا آنان انتخابات ما را به عنوان یک رفراندوم می‌بینند لذا وظیفه ماست که مردم را با نشاط و شادی در پای صندوق‌های رأی برای برگزاری یک انتخابات سالم دعوت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها