آیت الله علم الهدی عنوان کرد

نفوذ امریکا به بدنه دولت از طریق عناصر فتنه/ اختلاف افکنی بین مسلمانان، ابزار دشمن در نابودی اسلام و تثبیت استکبار

امام جمعه مشهد بیان داشت: بازماندگان فتنه 88 و عوامل وابسته به آنها هر جای این دولت روی کار بیایند آمریکا نیز در انجا نفوذ می کند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۵۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی با اشاره به هفته وحدت بیان داشت: خداوند به پیامبر(ص) دستور می‌دهد که به یهود و نصارا بگو با وجود همه اختلافات به قدر مشترک که عبودیت خداوند متعال است باید به یکدیگر دست بدهیم.

وی ادامه داد: وقتی خداوند به خاطر مشترکات دین مسیح و یهود اسلام تاکید به دست دادن به یکدیگر می کند، نباید با مسلمانان در سرنوشت اساس مکتبمان دست دهیم و با یکدیگر یکی شویم؟ نباید در مقابل استکبار، مسلمانان وحدت داشته باشند؟

وی تاکید کرد: برای حفظ وحدت بین مسلمانان باید تا جایی که حضرت علی (ع) پیش رفته است حرکت کنیم.

علم الهدی اشاره داشت: دشمن برای براندازی عبودیت خداوند و تثبیت استکبار، به اختلاف افکنی بین مسلمانان متوسل شده‌اند تا اساس اسلام را نابود کنند.

وی تصریح کرد: امروز محبوب‌ترین عناصر از دید استکبار جهانی فتنه گران سال 88 هستند بطوریکه وزیر خارجه وقت آمریکا اعلام کرد در سال 88 با همه قدرت به فتنه گران کمک کردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این سخن رهبری که اعلام کردند فتنه خط قرمز ما است و نمی‌توانیم فتنه گران را در مسئولیت قرار دهیم، یادآور شد: بازماندگان فتنه 88 و عوامل وابسته به آنها هر جای این دولت روی کار بیایند آمریکا نیز در انجا نفوذ می کند.

وی با اشاره به دشمنی امریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران رسالت بزرگ خود در حفظ امنیت کشورمان را به خوبی انجام داده است به عنوان مثال نهاد حفاظت امنیت هوایی ایران که وابسته به سپاه پاسداران است به عنوان نهاد امنیتی ممتاز روی کره زمین شناخته شده است بطوریکه از زمان تشکیل این نهاد در سپاه دشمن جرات تجاوز به پروازهای ما را نداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها