به مناسبت آغاز هفته وحدت، جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور مسئولان و مردم شهر مریوان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۱۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امروز به مناسبت آغاز هفته وحدت، جشن میلاد نور با حضور عموم مردم، ماموستایان کارمندان ادارات سطح شهر، بازاریان، فرهنگیان و شهروندان مریوانی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سوم دی ماه روز اول هفته وحدت مساجد سطح شهر مریوان و خیابان های این شهر به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) میزبان عاشقان این حضرت برای برگزاری برنامه های مولودی خوانی می باشد.


در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن شروع شد، گروههای مداحی و مولودی خوانی هم به اجرای برنامه پرداختند و در ادامه امام جمعه موقت این شهر ضمن تبریک این ماه مبارک به توصیفات و عظمت این ماه اشاره کرد و افزود: همه باید در همه جا با توجه به شرایط جامعه بشری امروز به اخلاق حضرت محمد (ص) تمسک و سنن و سیره ایشان را در زندگی روزمره خود پیاده کنیم تا بتوانیم با غلبه بر هوای نفس و جلوگیری از تکبر آرمانهای بزرگ اسلام را اجرا کنیم.


وی ادامه داد: رسول گرامی اسلام (ص) بهترین و عزیزترین مخلوق خداوند هستند که خاتم مرسلین و پیامبران می باشند. امام جمعه موقت حاج ماموستا فایق رستمی خاطرنشان کرد: همه مسلمانان و به ویژه مردم اهل سنت منطقه کردستان و مریوان ارادات خاصی به رسول اکرم(ص) دارند و در ماه ربیع الاول به برپایی جشن و سرور و برگزاری مجالس مولودی خوانی اقدام می کنند.

ارسال نظرات