خبرهای داغ:
برادر شهید سیدمرتضی شفیعی از برگزاری مراسم سالگرد شهدای عملیات کربلای ۴ در اهواز خبر داد و گفت: این آیین در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۰۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی  اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد عملیات کربلای 4 مراسم یادبود شهدای این عملیات با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم صبح روز جمعه چهارم دی‌ماه سال 1394 همزمان با سیزدهم ربیع الاول سال ١٤٣٧ هجری قمری از ساعت 7:30 دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

این برادر شهید خاطرنشان کرد: در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز، یاد و خاطره طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی از شهدای این عملیات نیز گرامی داشته می‌شود و دعای پرفیض ندبه توسط مداحان اهل بیت (ع) قرائت خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا نبش خیابان آزادگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این آئین حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی نیز حضور خواهند داشت.

  طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی به عنوان فرزند دوم آیت‌الله سیدعلی شفیعی در سال 1346 در اهواز به دنیا آمد و پس از طی دوران کودکی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

این شهید اهوازی که طلبه علوم دینی حوزه‌های علمیه اهواز و قم بوده است در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 4 به فیض شهادت نائل آمد و پس از 15 سال پیکر مطهرش به اهواز منتقل شد.

پیکر مطهر شهید شفیعی در چهارم خرداد ماه سال 1380 پس از تشییع در اهواز، در مقبره خانوادگی‌اش، در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها