خبرگزاری بسیج: رئیس اداره بهزیستی ری با اشاره به بیماری اعتیاد به عنوان یکی از عوامل مهم تهدید خانواده، رویکرد سازمان بهزیستی را ساماندهی و بهبود افراد معتاد و نیز اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد دانست.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۸۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری، سیدمحمدرحیم فاضلی نژاد در چهارمین کمیته فرعی فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی ری گفت: آموزش و آگاه سازی جامعه خصوصا جوانان یکی از راههای اولیه پیشگیری و مقابله با اعتیاد است و با ارائه راهکار های مناسب و خلاقیتهای موثر می توان با این معضل خانمان سوز مبارزه کرد.

  در ادامه این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، پیشنهاداتی از سوی مدعوین حاضر در جلسه ارائه شد. همچنین موضوع رسیدگی به وضعیت پارک زکریا شهر ری، انجام اقدامات همه جانبه فرهنگی در این مکان و آموزش پیشگیری از اعتیاد به باشگاه داران و دانشجویان پیام نورشهرستان از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.

چهارمین کمیته فرعی فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با حضور سیدمحمدرحیم فاضلی نژاد مدیر، منیره حاتمی معاون پیشگیری بهزیستی و نمایندگان ادارات شهرستان ری در ستاد بهزیستی ری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار