خبرهای داغ:
جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

مقبولیت حاکمیت الهی در جامعه به آرای مردمی است

خبرگزاری بسیج: جانشین نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در همایش روشنگری شورای حوزه های سپاه میانه با بیان اهمیت موضوع انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، رای مردم را زیربنای اساسی حاکمیت در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: مقبولیت حاکمیت الهی در جامعه به آرای مردمی است.
کد خبر: ۸۶۱۰۹۱۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلیزاده سرایی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی، کسب نظر مردم و اعمال آن است و حالت صوری نداشته و ندارد.

وی با بیان اینکه حاکمیت جمهوری اسلامی دو بعد مشروعیت و مقبولیت را همزمان دارد، اظهار داشت: ما معتقد به ولایتی با منشا الهی هستیم که این ولایت با سیر مراحل به ولایت فقیه در عصر غیبت رسیده و امر ولایت فقیه امر امام معصوم و امر پیامبر الهی است.


حجت الاسلام تاکید کرد: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی، مشروعیتی آسمانی است و ریشه در حاکمیت الهی دارد.

وی ادامه داد: چنین حکومتی بدون اقبال مردمی معنا نداشته و حضور، تجلی و اراده مردم در این حکومت، نکته ای زیربنایی است و این همان چیزی است که جریان فتنه در تلاش است تا آن را زیر سوال برد.

همایش بصیرت افزایی و روشنگری با حضور بیش از 200 نفر از ارکان و شورای پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج(خواهران و برادران) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها