خبرهای داغ:
بسيج: كارشناس حوزه و دانشگاه گفت: نخستين گام براي ظهور امام زمان اين است كه مردم احساس نياز كنند كه امام و ولي شان غائب است.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۸۶
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام علي رهبر در جلسه درس هاي نهج البلاغه كه صبح امروز با حضور مديران شهري اصفهان در ميهمانسراي شهرداري اصفهان برگزار شد، وظبفه انسان در دنيا را به سه بخش تقسيم كرد و اظهار داشت:‌ حق الناس، حق الله و تنظيم تعلقات دنيا از وظايف انسان در دنيا است.

وي ادامه داد: اگر انسان به خدا تكيه كند همه دشواري هاي جهان در مشت آن رام مي شود چرا كه اراده اي پيدا مي كند كه هيچ چيزي نمي تواند برابر آن بايستد و با تكيه بر خدا به موفقيت مي رسد.

كارشناس حوزه و دانشگاه بيان داشت: تا ميل مردم براي رسيدن به امام زمان (عج) افزايش پيدا نكند و مردم عاشقانه تشنه اين حضرت نشوند، مقدمات ظهور آماده نمي شود چرا كه براي سيرآب شدن مردم جهان از عدل و داد و بنا شدن حكومت امام زمان (عج) نياز است كه براي ظهور احساس نياز كنند.

وي افزود: انسان در طول عمرش به خاطر فعاليت هايي كه انجام مي دهد درجات و توفيقاتي را كسب مي كند كه اگر از آن پاسداري نكند، اين درجات و توفيقات از او گرفته مي شود.

حجت الاسلام رهبر تأكيد داشت: شايد خيلي مسائل به ظاهر كوچك بتواند انسان را از مشكلات بسياري در دنيا نجات دهد و از همين رو انسان بايد با توجه به بهداشت انديشه به اين مسائل توجه كند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها