با شهادت سیزدهمین پیشکسوت جهاد و شهادت سپاه کربلا در دفاع از حرم ، بسیجیان و جوانان مشتاق مجاهدت در راه خدا مازندران، در مقابله با تکفیریها و داعش سکوت شکسته و آمادگی خود را برای حمایت از مظلومان جهان اعلام کردند.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۶۵
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
خبرگزاری بسیج مازندران، این روزها خبر شهادت مدافعان حرم در دفاع از مظلومان سوریه و عراق یکی پس از دیگری  به گوش می رسد.
اما موضوعی که غیرت مقاومان بسیجی، جوانان مشتاق مجاهدت در راه خدا را بر آشفت این است ، گرچه حضور نیروهای مجرب در جبهه های حق علیه کفر و نفاق از ویژگی های عقلی در برخورداری از شیوه صحیح مقابله موثر است اما عدم پذیرش نیروهای جوان، مشتاق و علاقمند به شهادت فی سبیل الله موجب گردید تا این مجاهدان سکوت شکسته و خواستار توجه متولیان برای آموزش فشرده و اعزام شدند.
بسیجیان مجاهد معتقداند تا در کنار نیروهای با تجربه و پیشکسوت سپاه و بسیج می توانند توانمندی خود را در مقابله با دشمنان بهتر  و موثر تر عرضه کنند تا هم راه شهادت را برای بقا  و پایداری نظام اسلامی و اهدافش در بین نسل جدید ایجاد کنند هم دشمن را از تعدی و جسارتش پشیمان و انشاءالله نابود کنند.
لذا انتظار می رود متولیان دست اند کار موضوع جهاد و شهادت فی سبیل الله در مازندران و کشور بربسیجیان اعتماد کرده و راه مجاهدت در این زمینه هم برایشان باز گشایند.
 خبرگزاری بسیج مازندران هم امادگی خود را در مجاهدت  فی سبیل الله و حمایت از مظلومان هر نقطه از جهان با حضور در هر عرصه ای اعم از فرهنگی، رسانه ای و یا عملیاتی اعلام می دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها