جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

تعامل ترفند جدید دشمن برای نفوذ به داخل کشور است

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان دوره تعامل را سومین دوره دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواند و افزود: این دوره نسبت به دو دوره گذشته خطرناک تر است.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۶۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار کاظمی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان، اقتدار و استقلال را عامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: این عوامل مانع سلطه پذیری دشمنان بر کشور ما شد.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طی سه دوره اجبار، تقابل و تعامل به مقابل با کشور ما پرداخت افزود: دشمن در دوره اجبار با تحمیل جنگ بر کشور، بدنبال سقوط جمهوری اسلامی بود، اما با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) و همراهی ملت این توطئه بزرگ خنثی شد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، با اشاره به اینکه هنر حضرت امام خمینی (ره) پیوند زدن مردم با نظام بود گفت: دشمن در دوره اجبار با ترویج اسلام تحجر بدنبال آن بود تا مردم را از صحنه خارج کند؛ اما ایمان و ایستادگی مردم در دفاع از آرمان هایشان باعث شد تا حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه ولایت فقیه و حکومت اسلامی تصمیم گیرنده کشور ما است، گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند برای کشور ما تصمیم بگیرد، بلکه حکومت ما مردمی است و مردم به صورت مستقیم در آینده کشور خود دخیل هستند.

وی با بیان اینکه دومین دوره دشمن برای ضربه زدن به انقلاب دوره تقابل نام دارد گفت: دشمن در این دوره با  راه اندازی فتنه داخلی به دنبال آشوب بود که فتنه 87، فتنه 88 و مسائل داخلی نمونه هایی از فتنه دشمن بود.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان دوره تعامل را سومین دوره دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواند و افزود: این دوره نسبت به دو دوره گذشته خطرناک تر است.

سردار کاظمی پور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به بحث نفوذ دشمن گفت: دشمن از طریق ایجاد ترس، خوش بینی و خوش باوری، قدرت طلبی و ثروت اندوزی به دنبال نفوذ در داخل است.

وی با اشاره به فراگیر شدن تفکر انقلاب اسلامی در کشورها خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی دست از سر ما بر نمی دارند مگر اینکه از اهداف خود دست بکشیم.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، تهدید اقتصادی و فرهنگی را دو ترفند جدید دشمن در جریان براندازی نظام بیان کرد و گفت: برای مقابله با تهدید اقتصادی از طریق پایبندی به شعار "ما می توانیم" و تهدید فرهنگی از طریق فرهنگ سازی با توطئه های دشمن می توانیم مقابله کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار