خبرهای داغ:
گفتگو با معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان در حاشیه افتتاح بزرگ ترین باشگاه خبری دنیا؛

باشگاه خبرنگاران؛ افتخاری دیگر بر تارک بسیج

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با بیان اینکه خبر مهمترین رکن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است، گفت: باشگاه خبرنگاران بسیج افتخاری دیگر بر تارک مجموعه مقدس بسیج است.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۵۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

 

مهدی دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در حاشیه مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج به عنوان بزرگترین باشگاه خبری در دنیا اظهار داشت: بسیج از ابتدای تشکیل تا کنون خوش درخشیده است و هماره منشأ اثر و برکات بی شماری بوده است و این بار نیز با تشکیل و راه اندازی یکی از بزرگترین باشگاه های خبری در دنیا افتخاری دیگر را برای این مجموعه مقدس رقم زده است.

وی مبحث خبر و خبرنگاری را یکی از مهمترین و حساس ترین عرصه های کاری و فعالیتی برشمرد و گفت: در عصر ارتباطات و فناوری عرصه خبر یکی از مهمترین عرصه های اطلاع رسانی و ارتباط گیری و آگاهی بخشی است که راه اندازی تعداد بی شماری از خبرگزاری ها در دنیا نشان از اهمیت و اثرگذاری این عرصه در هدایت افکار عمومی است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان تأکید کرد:آگاهي در هر جامعه موجب امنيت مي شود و پيامد امنيت نيز آسايش و آرامش جامعه است و اين روزنامه نگاران و خبرنگاران هستند كه نقش آگاهي رساني و افزايش ضريب امنيت و آسايش جامعه را بر عهده دارند بنابراين نقش و جايگاه آنها بسيار برجسته است.

دیابی گفت: خوشبختانه استان سمنان نیز همگام با سایر استان های دیگر بر اساس ابلاغیه ها موفق به جذب خبرنگاران افتخاری در باشگاه خبرنگاران بسیج شده است.
گفتنی است؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج حضور داشتند.
 این باشگاه تا این لحظه نزدیک به 6 هزار خبرنگار افتخاری از سراسر کشور جذب کرده است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها