مسؤول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمن به دنبال القاء دوگانگی در مجلس خبرگان رهبری است

مسؤول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز دشمن به دنبال القاء دوگانگی در مجلس خبرگان رهبری به دو رهبری در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۴۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵





به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمد رضایی صبح امروز در گردهمایی بصیرتی کارکنان تیپ پیاده  امام صادق(ع) استان بوشهر، گفت: شرایط منطقه‌ای و بین‌الملل شرایط خاص و ویژه است و تمام سعی و تلاش دشمن برای نفوذ  فرهنگی و سیاسی در نظام و خواص جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه استکبار سعی دارد به هر طریقی شده بر خواص جامعه به شیوه‌های مختلف نفوذ داشته باشد، افزود: بعد از مطرح شدن مساله نفوذ روند فرمایشات امام خامنه‌ای باید به عنوان راهبرد قرار گیرد.

رضایی با مطرح کردن هشدارهای امام(ره) در خصوص رابطه با دشمنان و بصیرت هر چه بیشتر در شناخت آنها، گفت: کتمان امام(ره)، کتمان اسلام ناب محمدی(ص)، قرآن، دشمن‌ستیزی، دفاع از مظلوم و سیاسی است.

مسؤول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه گفتمان امام(ره) سازش و ذلت را در برابر استکبار و دشمنان دین نمی‌پذیرد، تصریح کرد: برخی در کشور سعی دارند گفتمان زشت و به دور از روحیه مردم ایران یعنی گفتمان سازش و زیر بار زور رفتن را در کشور مطرح و آن را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی در کشور گفتمان انقلابی اسلامی را قبول ندارند و آن را باعث عقب‌افتادگی می‌دانند، افزود: آنها سعی دارند روحیه انقلابی را از جامعه دور و خارج کنند.

رضایی با بیان اینکه بعد از مطرح شدن مساله نفوذ تا به حال مقام معظم رهبری بیش از 70 بار این واژه را تکرار کرده، گفت: تکرار این واژه در این برهه از زمان نشان می‌دهد که امام خامنه‌ای بر مساله نفوذ  تاکید دارد و هم اینکه برای همه درس است زیرا این مساله بطور شفاف مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کشور فقط حرف از حمایت اقتصاد مقاومتی می‌زنند اما در عمل متاسفانه اقتصاد مقاومتی را به مسخره می‌گیرند، افزود: اگر در بحث اقتصاد مقاومتی بطور دقیق و اساسی کار شود نیازهای ما به خارج از کشور به حداقل می‌رسد و حتی در بسیاری از موارد به خارج نیازی نخواهیم داشت.

مسؤول سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه عوامل نفاق و فتنه سعی دارند در جامعه ایجاد تردید کنند و جامعه را به دوقطبی بکشانند، افزود: امروز دشمنان با تمام  امکانات و هزینه‌های سنگین در زمینه انتخابات به شدت کار کرده و به دنبال تأثیرگذاری جدی در انتخابات ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کشور با وضعیت جدیدی روبرو است، گفت: نظام، سپاه، بسیج و مردم نمی‌توانند نسبت به نفوذ دشمن در حوزه‌های مختلف بی‌تفاوت باشند.

رضایی با بیان اینکه وظیفه ماست که دخالت‌های دشمنان در انتخابات و بقیه حوزه‌ها افشاگری کنیم، تاکید کرد: سپاه و همه نیروهای مسلح به سفارش امام(ره) و وضعیت قانونی در انتخابات دخالت نمی‌کنند اما از تلاش و تاثیرات دشمن در انتخابات جلوگیری خواهند کرد و اقدامات آنها را افشاگری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ما در دو گفتمان غرب و اسلام ناب نمی‌توانیم بیتفاوت باشیم، ادامه داد: دشمن می‌خواهد در قدرت سیاسی و تصمیم‌سازان نظام و جامعه بزرگ ایران تاثیر ویژه داشته باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فتنه 88 یکی از شاخص‌های نفوذ بود، تاکید کرد: بدترین نفوذ، نفوذ سیاسی و فرهنگی است که دشمن به شدت به دنبال این دو مقوله می‌باشد.

مسؤول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه عده‌ای با هدف تضعیف رهبری راه دشمن را می‌روند، یادآور شد: امروز دشمن به دنبال القاء دوگانگی در مجلس خبرگان رهبری به دو رهبری در جامعه هستند.

رضایی  با تاکید بر اینکه در حال حاضر ما در حوزه نظامی در بهترین وضعیت هستیم، اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که از برجام در استفاده از پس از برجام تصمیم‌سازی پس از آن داشته باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات