فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر:

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر گفت: سپاه در تاخیر زمان پرواز هیچ نقش و تاثیری ندارد و فقط در فرودگاه‌ها سرویس‌های امنیتی را به مسافران هواپیمایی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۳۴
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ محمد رضا سلمان پور فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس یگان حفاظت فرودگاه در جمع خبرنگاران گفت: رسانه‌ها در جامعه کنونی رسالت بصیرت افزایی به عهده دارند.

فرمانده یگان حفاظت سپاه اظهار کرد: در هفته وحدت دو مناسب سیاسی حماسه 9دی و سالروز حضور سپاه در فرودگاه‌های کشور است.

سلمان پور افزود: بعد از ترور شخصیت ها و اقدامات هواپیما ربایی در ایران موجب شد تا امام خمینی(ره) حفاظت غیر نظامی فرودگاه‌های کشور را به نهاد مردمی سپاه بسپارد.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

وی با اشاره به اینکه سپاه تاکنون در همه ماموریت‌های خود موفق بوده است، بیان کرد: در طی سال‌های اخیر حدود 26هواپیما ربایی در کشور داشته‌ایم که با هوشیاری نیروهای امنیتی خنثی شده است.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر عنوان کرد: از سال 63تا 67 حدود 8مورد هواپیما ربایی در هوا و 12مرحله در زمین که همه این موارد خنثی شده است.

سلمان پور با بیان اینکه ماهیانه حدود 486 پرواز از استان بوشهر انجام می‌شود، تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی بوشهر، عسلویه، خارگ، جم و بهرگان از جمله فرودگاه‌های فعال در استان بوشهر است.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر ابراز کرد: تاکنون از کشورهای غربی و منطقه‌ای درخواست‌هایی برای آموزش نیروهای حفاظت فرودگاه داشته‌ایم که کشورهای مورد تایید از این آموزش‌ها استفاده کرده‌اند.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

سلمان پور تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های غرب علیه ایران افداماتی در خصوص حرکت‌های جهادی و علمی صورت گرفته است که همه نیازهای امنیتی فرودگاه‌های کشور را به گونه‌ای رفع کرده است.

یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر اضافه کرد: تیم حفاظتی سپاه از زمان ورود مسافران هواپیمایی به گیت‌های فرودگاه تا زمان خروج آنها از باند فرودگاه مقصد وظیفه تامین امنیت را بر عهده دارند.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

وی افزود: همانطور نیازمندیهای امنیتی فرودگاه به عهده گارد حفاظتی است و تجهیز این وسایل به عهده فرودگاه است.

سلمان پور بیان کرد: سپاه در تاخیر زمان پرواز هیچ نقش و تاثیری ندارد و فقط در فرودگاه‌ها سرویس‌های امنیتی را به مسافران هواپیمایی ارائه می‌دهد.

سپاه در تاخیر پروازها هیچ نقشی ندارد

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه بوشهر: در کشورهای خارجی هیچ شرایط و امکاناتی برای مسافران خاص ندارند اما در ایران از ویلچر و برانکاردهای چوبی استفاده می‌شود و افراد خاص را در اتاق‌های ویژه از گیت عبور می‌دهند./انتهای پیام

ارسال نظرات