مسؤول سبک کونگ فوتوآ استان بوشهر گفت: مسابقه کشوری کونگ فو با نام شهید مهدوی روز 3و4 دی ماه با حضور بیش از 300 ورزشکار در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سالن ورزشی فجر بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۸۲۷
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ حمیدرضا بنافی مسؤول سبک کونگ فوتوآ استان بوشهر در گفت‌گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به این رشته ورزشی گفت: کونگ فو یکی از پرجمعیت‌ترین رشته ورزشی در سطح ملی است و سبک توآ با بیشترین ورزشکار در سطح کشور در حال فعالیت است.

این مربی ورزشی اظهار کرد: استان بوشهر از جمله استان‌های پرطرفدار به رشته‌های ورزش رزمی است و در سطح ملی و بین المللی دارای رتبه برتر است.

مسؤول سبک رشته ورزشی کونگ فو تو آ، افزود: نام بوشهر در میان بزرگان این رشته ورزشی کونگ فو زبان زد است و در حوزه تکنیک استان بوشهر توانسته جایگاه اول تا سوم حفظ کند.

بنافی با توجه به اینکه کونگ فوکاران بوشهری مقامات زیادی کسب کرده‌اند، بیان کرد: ورزشکاران بوشهری برای حضور در مسابقات از هزینه‌های شخصی استفاده می‌کنند و تا کنون هیچ هزینه دولتی بایت فعالیت در رشته‌های ورزشی کونگ فو  دریافت نکرده‌اند.


وی عنوان کرد: مسابقه کشوری کونگ فو با نام شهید مهدوی روز 3و4 دی ماه با حضور بیش از 300 ورزشکار در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سالن ورزشی فجر بوشهر برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری این مسابقه تصریح کرد: برای برگزاری این مسابقه حدود 300میلیون تومان بودجه نیاز است که هشت میلیون آن از طرف ورزشکاران تامین شده است.

مسؤول سبک کونگ فوتوآ استان بوشهر ابراز کرد: تیم استان بوشهر با نام شهید نادر مهدوی شهید شاخص سال به میدان خواهد رفت./انتهای پیام
ارسال نظرات