رئیس دادگاه انقلاب یزد با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: کارگروه‌های تخصصی بصیرت افزایی راه‌اندازی شوند.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۹۱
|
۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا عرشیان روز گذشته در نشست هم‌اندیشی ویژه برنامه 9 دی به عنوان روز بصیرت‌افزایی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی نقش مهمی در ساماندهی ابعاد مختلف نظام و انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله مهمترین رویدادهای ملی نظام است، که باید با تفکر و روحیه بسیجی آن را مدیریت کرد.

رئیس دادگاه انقلاب یزد با اشاره به اهمیت توجه ویژه به رسالت قوه قضائیه در برابر مسائل سیاسی، مذهبی و اجتماعی جامعه گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی از جمله مهمترین اقدامات مربوط به مدیریت انتخابات پیش‌رو است.

عرشیان شناسایی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان دین و نظام اسلامی را از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخابات دانست و بیان کرد: راه‌اندازی کارگروه های تخصصی، فعال کردن حلقه‌های صالحین بسیج حقوقدانان و برگزاری جلسات تبیینی در مورد حمایت از مواضع انقلاب‌اسلامی در جوامع بین المللی ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت بازنگری وصیت نامه امام خمینی(ره) برای نسل جوان افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت عمومی و فعال اقشار مختلف جامعه در مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویژه مراسم بزرگداشت 9 دی و دهه فجر در استان یزد نقش مهی در تبیین افکار عمومی جامعه ایفا می کند.

رئیس دادگاه انقلاب یزد بصیرت‌افزایی را مهمترین ملاک تدوین برنامه‌های 9 دی عنوان کرد و اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه، همدلی و وحدت کلمه مانع بزرگ و مستحکمی در برابر تحقق توطئه‌های شوم دشمنان نظام و دین اسلام است.

عرشیان با اشاره به ضرورت نقش آفرینی خود جوش در مناسبت‌های ملی و مذهبی تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران مراسم‌ها و همایش‌های ملی و مذهبی در استان یزد زمینه‌های حضور سلیقه‌های مختلف را فراهم کنند.

تسنیم

ارسال نظرات