تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد در بروجن

آئین تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۱۹
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان بروجن در محل سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با حضور رییس اداره آموزش بنیاد استان، رییس بنیاد شهرستان و خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

ایرج مردانی رییس اداره آموزش بنیاد استان ضمن تقدیر از تلاش فرزندان شاهد و ایثارگر ممتاز گفت: شهرستان بروجن فرزندان ساعی و تلاشگر بسیاری دارد و هر ساله این فرزندان در قبولی دانشگاه خوش درخشیدند.

وی افزود: رشد علمی در کشور باعث بر افراشتن پرچم عزت و سربلندی نظام است زیرا کشور عزیزمان ایران می تواند تنها با تکیه بر دانش و آگاهی به قله های پیشرفت برسد و اگر این دانش زیبنده به معنویت باشد بسیار با ارزش است .

مردانی به نقش والدین در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: والدین با کوشش و تلاششان حامی فرزندان خود در دوران تحصیل بوده و زمینه رشد و موفقیت را برای آنها فراهم می کنند.

رییس اداره آموزش بنیادشهید و امورایثارگران استان خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از دانش آموزان می تواند برای موفقیت بیشتر این عزیزان تاثیر گذار و روحیه بخش باشد.

در پایان با اهداء لوح از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار