فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین عنوان کرد

حضور پر شور در انتخابات همچون خاری در چشم معاندان نظام است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جوین بیان داشت: حضور پر شور ملت در انتخابات همچون خاری است که در چشم معاندان این نظام مقدس فرو می‌رود و موجب یاس و درماندگی آنان خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۰۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد ناصری موحد در یادواره چهار شهید دانش آموز روستای انداده جوین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدای دانش آموز بهترین الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان و جامعه اسلامی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به خدا و کسب معرفت سن و سال بالا نمی خواهد، افزود: آیت الله جوادی عاملی، در زمان جنگ وقتی اخلاص نوجوانان ۱۲ و۱۳ ساله و مناجات های آن ها را با خدا می بیند، به سرش می زد و می گفت که جوادی عرفان بخوان، فلسفه بخوان، فقه بخوان.

وی گفت: اگر امروز کوچه هایمان را به نام شهدا نامگذاری کردیم به خاطر این است که یادمان نرود با خون کدامین شهید در امنیت هستیم.

فرمانده سپاه جوین با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح و هوشمندانه و حضور حداکثری در انتخابات گفت: شرکت پر شور در انتخابات همچون خاری است که در چشم دشمنان و معاندان این نظام مقدس فرو می رود و موجب یاس و درماندگی آنان خواهد شد.

ناصری موحد یادآورشد: انتخاب اصلح نیز می تواند جامعه اسلامی را هر چه بیشتر و سریعتر به سمت اهداف والای انقلاب رهنمون سازد.

وی خاطر نشان کرد: اگر روزی شهدا با هوشیاری و بصیرت مسیر درست را انتخاب کردند، ما هم امروز وطیفه داریم با انتخاب اصلح از دستاورد های انقلاب محافظت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها