جانشین فرماندهی سپاه شبستر:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرماندهی سپاه شبستر در نشست کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی، با اشاره به دستاوردهای مهم ۹ دی، گفت: ۹دی موهبت الهی بود که با الگوگیری از نهضت عاشورای حسینی(ع) شکل گرفت.
کد خبر: ۸۶۱۰۶۵۴
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، هادی زندیه، ٩ دی را حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و بصیرت و هوشیاری مردم را در این روز وصف ناشدنی دانست.

وی با تاکید به اینکه معرفی تاریخ سازان حماسه نهم دی وظیفه همه است، نقش روابط عمومی ها را در جهت تنویر افکار عمومی و ایجاد فضای سالم و آرام ذهنی و رفع شبهات در جهت خدمت رسانی به مردم موثر ارزیابی کرد.

زندیه از مسئولان روابط عمومی ادرات و اصحاب رسانه خواست تا با سمت و سو دادن افکار عمومی به اهداف و فلسفه ۹دی، در جهت تکریم و بزرگداشت این روز از همه ظرفیت های فکری و اداری استفاده کنند.



وی از تشکیل کمیته های ۱۶ گانه ستاد ۹دی و دهه فجر در شبستر خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی این ستاد می تواند بابهره گیری از عناصر هنرمند و افراد مبتکر با سلایق گوناگون فرهنگی و هنری و نفوذ موثر در افکار عمومی، جلوه های حماسه ۹دی را به نمایش گذارد.

فرمانده سپاه شبستر برگزاری نشست های روشنگری و فرهنگی، یادواره شهدای روحانی شبستر و یادواره شهدای دهستان تیل را از عمده برنامه های حماسه ۹دی این شهرستان برشمرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها