خبرگزاری بسیج: مسئول زیباسازی شهرداری باقرشهر گفت قرار است برج های نورانی به منظور افزایش روشنایی در بوستان عطر سیب و همچنین کفپوش در سطح پارکها نصب شود .
کد خبر: ۸۶۱۰۶۴۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، محمد کتی گفت: به منظور افزایش روشنایی در بوستان عطرسیب 8 برج نورانی در این بوستان را طراحی کرده ایم که قرار است به زودی نصب شود.

وی افزود: با توجه به کم بودن میزان نور در این بوستان، برای آسایش شهروندان باقرشهری در نظر داریم 8 برج نورانی به ارتفاع 6 متر در این مجموعه نصب کنیم و برای اجرای این طرح حدودا 90 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است .

 کتی  از نصب کفپوش در پارکها خبر داد و گفت:  به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی پارک ها ، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شرایط محیطی وهمچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی هنگام انجام ورزش در پارک بانوان، بوستان فلسطین و بوستان کودکان عطرسیب کفپوش نصب خواهد شد .

وی اظهار داشت: عملیات نصب حدود 6۰۰ متر مربع کفپوش در پارک بانوان در حال انجام است و برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کتی با بیان اینکه چند نوع وسیله  بازی طنابی(تور و طناب) قرار است در بوستان بانوان نصب گردد گفت: برای اجرای این طرح نیز 30 میلیون تومان هزینه شده است .

وی از تعویض چراغ های بوستان کوچکی به وسعت 150 متر مربع در خیابان نواب صفوی و همچنین تعویض سطل زباله و نیمکت های مجموعه عطر سیب خبر داد.

ارسال نظرات